سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات اسنوکر آزاد کشوری در البرز برگزار شد

مسابقات اسنوکر آزاد کشوری به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد البرز و با استقبال خوب ورزشکاران این رشته همزمان با هفته تربیت بدنی در این استان برگزار شد.

هیات بولینگ و بیلیارد البرز به همراه بیلیارد مارکت و باشگاه ستارگان برفی یک دوره مسابقات آزاد اسنوکر کشوری را در مجموعه هتل جهانگردی دیزین به مدت ۶ روز برگزار کرد.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد البرز شامگاه پنجشنبه ضمن اشاره به استقبال خوب ورزشکاران از این رقابت گفت: در فراخوان این مسابقه ۱۲۱ ورزشکار شرکت کرده اند و چهره های مطرحی همچون «علی قره‌گوزلو» قهرمان جهان نیز در این مسابقات حضور داشت.

هلیا الیاسی افزود: این ورزش یکی از ورزش های آرامش بخش و مفرح است و هیات به منظور تشویق و ایجاد انگیزه برای شرکت کنندگان با حمایت حامیان مالی مسابقات به نفرات اول تا شانزدهم جوایز نقدی اهدا کرد.

وی در ادامه افزود: مسابقات به صورت تک حذفی برگزار شد و ورزشکاران از ۶ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

الیاسی ضمن تاکید بر بالا بودن سطح مسابقات گفت: به منظور افزایش نظارت ها و دقت در امر ارزیابی و امتیاز دهی تعداد ۱۶ داور حرفه ای و بین المللی این رقابتها را قضاوت کردند.

وی تصریح کرد: تعداد هشت میز اسنوکر یک دست در فضای لابی هتل جهانگردی دیزین پذیرای ورزشکاران بود و مجاورت هتل با محل برگزاری مسابقات یکی از مزیت های این دوره برای اسکان راحت ورزشکاران بود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات آزاد محدودیت سنی ندارند و این رقابت طیف وسیعی از رده های سنی را شامل شد به گونه ای که حتی جوان ورزشکار ۱۶ ساله نیز به عنوان جوان ترین شرکت کننده در این دوره از رقابت ها حضور داشت.

در مراسم اختتامیه "علی قره گوزلو" مقام اول، "امیر حسین باقری فرد" مقام دوم و "تیرداد آزادی پور" و "احسان حیدری نژاد" بصورت مشترک مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.