سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

مشعل مقاومت با شهادت هر مبارز روشن‌تر می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت، مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در مشهد گفت: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه می‌زند، دل‌های پر ایمان را شعله‌ورتر می‌کند و هزاران مشت گره کرده را علیه خود بر می‌انگیزد.

او با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان نشانگر وحشت، ترس و شکست دشمنان اسلام است، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی با همه حمایت‌هایی که دارد به زانو در خواهد آمد و در هیچ جا آرامش نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: آن‌ها نمی‌دانند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد.

ایرانی بیان کرد: به دشمنان می‌گوییم کوچکتر از آن هستید که در مقابل اراده کشور‌های اسلامی و جبهه مقاومت بایستید و توان ایستادگی داشته باشید.

او با بیان اینکه فلسطین یکی از صحنه‌های جبهه مقاومت است، تصریح کرد: مشکلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نتیجه قدرت مقاومت، اراده ملت‌ها و مسلمانان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: جبهه مقاومت باید با عزم راسخ نظریه مقاومت در برابر دشمن بشریت را تبلیغ و ترویج کند، وظیفه ما حمایت بی قید و شرط در برابر رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیستی است.

ایرانی اظهار کرد: مردمی که در کشور‌های مختلف جهان به پا خاستند و با صدای بلند علیه جنایت رژیم صهیونیستی اعتراض کردند، نشانگر وجدان‌هایی هستند که علیه نظام ضد بشری رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند.

او افزود: وظیفه امروز ما اتحاد در مقابل ظلم و ستم است تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

جبهه مقاومت از مشکلات گذر می‌کند

شیخ حسن عزالدین نماینده مجلس لبنان گفت: حزب الله و مقاومت از ابتدای تاسیس، فرهنگ خود را از کربلا گرفته است و لبنان و مردم آن را به کشور و مردمی قوی تبدیل کرد.

او افزود: با شعار ما می‌توانیم بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و مقاومت توانسته است از همه مشکلات گذر و نقش خود را ایفا کند.

نماینده مجلس لبنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات طوفان الاقصی ادامه داد: این عملیات یک کار شرعی، اخلاقی و انسانی در برابر همه جنایات صهیونیست‌های اشغالگر بود.

شیخ حسن عزالدین با اشاره به اینکه جبهه مقاومت پشتیبان فلسطین است، بیان کرد: حرکت حماس در هفتم اکتبر بر اساس حقوق بشر، قوانین بین‌المللی و ادیان آسمانی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.