سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام :

مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در ایلام پلمب شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مرکز غیر مجاز دندانپزشکی با فعالیت افراد فاقد صلاحیت در شهر ایلام شناسایی و پلمب شد.

کارگر اظهار داشت: این مرکز بر اساس بازدید میدانی به منظور حفظ و حراست از سلامت عموم مردم در حیطه تخصصی امور پزشکی و درمانی، پس از شناسایی محل و اطمینان از فعالیت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در حوزه دندانپزشکی، پلمب شد.

وی افزود: این مرکز غیر مجاز دندانپزشکی با همکاری مدیریت اداره اماکن عمومی و پلیس امنیت استان و پس از دریافت مجوز از مقام قضایی، پلمب و افراد خاطی نیز جهت ادامه سیر قانونی تحویل پلیس اماکن عمومی گردیدند.

مدیر اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این خصوص، عنوان کرد: ارائه خدمات دندانپزشکی تنها توسط افراد دارای پروانه طبابت معتبر در این رشته انجام‌می شود.

 شعبانی یادآور شد: همشهریان عزیز قبل از هر گونه مراجعه به مراکز درمانی با هوشیاری کامل از صحت مجاز بودن مرکز اطمینان حاصل کنند.

وی تصریح کرد: رؤیت تابلو مطب با ذکر مشخصات پزشک، پروانه طبابت پزشک، محرز بودن بهداشت و نظافت محیط قبل از هر گونه دریافت خدمت الزامی است.

شعبانی گفت: همشهریان می‌توانند هر گونه شکایات و اطلاعات خود پیرامون مراکز غیر مجاز و مداخله‌گر و یا دیگر جرائم در حوزه درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ را با دانشگاه علوم پزشکی در میان بگذارند تا با همیاری هم، گامی در جهت ارتقا سلامت جامعه و برخورد با افراد سودجو برداشته شود.

گفتنی است روز سه شنبه ۲۴ مهرماه نیز مرکز غیر مجاز کاشت مو و مداخله‌گر سلامت در حوزه پوست و مو در شهر ایلام پلمب شد.

برچسب ها: پلمب ، بهداشت و درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.