سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدرقه کاروان ایران به مسابقات المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ با حضور دنیامالی

مراسم بدرقه کاروان ایران به مسابقات المپیک دانش آموزی ۲۰۲۴ با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه مراسم بدرقه کاروان ایران به مسابقات المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین با حضور دکتر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی شهید چمران از اردو آماده‌سازی ورزشکاران پیش از اعزام به مسابقات المپیک دانش‌آموزی بازدید کرد و با برخی از ورزشکاران به گفتگو پرداخت.

دنیامالی گفت: ۲ رویکرد مستقیم در ورزش همگانی و ورزش دانش‌آموزی می‌تواند کشف استعداد کند و ورزشکاران خوبی را معرفی کند.در ۸ رشته ورزشکاران در المپیک دانش‌آموزی حضور دارند و ان‌شاءالله دست پر برمی‌گردند و ما با همکاری فدارسیون ورزش‌ دانش‌آموزی و وزارت آموزش و پرورش همکاری خوبی صورت دادیم.

ا️و ادامه داد: ما هنوز در اکثر رشته‌ها به فراوانی نرسیدیم و این نیاز دارد تا به ورزش دانش‌آموزی توجه شود و کشف استعدادها در رشته‌های مختلف صورت بگیرد. ️آموزش و پرورش نگاه قابل توجهی به ورزش دختران دارد و امیدوارم با این رویکرد شاهد خبرهای خوبی در آینده باشیم.

المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین از اول تا دهم آبان ماه در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار می‌شود و کاروان دانش‌آموزی کشورمان با حضور ۱۲۰ شرکت کننده مشتمل بر دانش‌آموز ان دختر و پسر، مربی و سرپرست، در قالب ۱۲ تیم و ۸ رشته ورزشی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.