سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۳۲ کیلو گرم مواد مخدر در حاجی آباد

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از کشف ۱۳۲ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: دراجرای طرح تشدید مقابله‌ای با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان حاجی آباد به سمت شهرستان داراب مطلع و پیگیری موضوع را در دستورکار قرار دادند. 

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی باغات و گهکم به مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم خودرو قاچاقچیان را شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست داده شد که راننده هیچ گونه توجهی به دستور مأموران نکرده و اقدام به فرار نمود بنابراین راننده خودرو که عرصه را بر خود تنگ دید با رها نمودن خودرو از محل متواری شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۳۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، گفت: شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.