سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهر، با ۶۱ هزار مشترک، شهرستان سبز در امر گاز رسانی

رئیس اداره گاز شهرستان اهر با بیان اینکه اهر جزو شهرستان‌های سبز در امر گاز رسانی می باشد گفت:۱۰۰درصد خانوار‌های شهری ، ۹۷ درصد روستا‌های تابعه با ۶۱ هزار مشترک که ۴۶۵۰۰ مشترک شهری و ۱۴۵۰۰ مشترک روستایی می باشد از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

عزیز عزیزی با اشاره به اینکه گاز شهرستان اهر از طریق ۴ ایستگاه cgs و gps برون شهری و ۹ ایستگاه شهری توزیع می شود گفت: ۳۱ هزار علمک و بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ کیلومتر لوله کشی برای گاز رسانی نصب گردیده که جهت خدمات امدادی نیز ۷ اکیپ چهار نفره ۲۴ ساعته ارائه خدمات میکنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته میزان گاز مصرفی در شهرستان اهر ۲۰۰میلیون مترمکعب بودافزود:باتوجه به نزدیک شدن به فصل سرما مصرف گاز در این شهرستان روند صعودی دارد بطوریکه در شهریورماه ۳۰۲ هزار مترمعکب مصرف روزانه بود و در مهرماه به ۳۹۰هزار مترمکعب رسیده و پیش‌بینی می شود در ماه‌های سرد زمستان نیز بیش از ۱ میلیون مترمکعب مصرف گاز باشد.

وی خاطر نشان کرد: قبل از رسیدن به فصل سرما اقدامات لازم در خصوص تعمیرات و تجهیزات شبکه‌ها صورت گرفته و پرسنل امدادی نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی و مجهز شدن به تجهیزات امدادی آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند.

رئیس اداره گاز شهرستان اهر  عنوان کرد: جهت افزایش ظرفیت ایستگاه روستای کوسه لار از ۱۰هزار به ۳۰هزار در ماه‌های آتی ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

برچسب ها: گاز مصرفی ، سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.