سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

تخصیص ارز مورد نیاز صنعتگران باید با جدیت دنبال شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص ارز مورد نیز صنعتگران به خصوص در موضوع خرید و نوسازی ماشین آلات باید با جدیت دنبال شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از صنعتگران برتر قم در سالن همایش‌های امام موسی کاظم (ع) این شهر، با اشاره به ظرفیت مناسب انرژی خورشیدی برای رفع ناترازی انرژی در بخش صنعت، بیان کرد: در همین راستا در قم به دلیل شرایط جغرافیایی استان، بهترین فرصت را برای تولید انرژی خورشیدی و استفاده از آن در حوزه صنعت داریم که باید از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی افزود: توجه به این ظرفیت و استفاده از آن موجب خودکفایی روند تامین برق مورد نیاز بخش صنعت از سایر بخش‌ها می‌شود و این موضوع نکته‌ای مهم در رعایت اصول پدافند غیرعامل نیز به شمار می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بخش صنعت گفت: بانک‌ها باید اعتبارات لازم را برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز صنعتگران تامین کنند.

نماینده مردم قم با انتقاد از پرداخت تسهیلات به واسطه‌ها در بازار به جای صنعتگران، تاکید کرد: برای حمایت از صنعت باید تسهیلات به خود صنعتگران پرداخت شود.

وی افزود: موضوع تخصیص ارز مورد نیز صنعتگران نیز باید با جدیت دنبال شود به خصوص در موضوع خرید و نوسازی ماشین آلات که با ارتقا کیفیت تولید، توان رقابتی ایجاد و از خام فروشی جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: تقویت هرچه بیشتر صنعت و بخش‌های تولیدی در کشور، عامل بازدارنده در برابر فشار‌های اقتصادی دشمنان است و با توجه به اهمیت موضوع در این خصوص با رییس محترم جمهور و وزیر صمت گفتگو کردم.

برچسب ها: تخصیص ارز ، صنعتگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.