سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۴ درصدی تیراندازی در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به ۹۳ هزار و ۵۱۵ مورد تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰، از کاهش ۱۴درصدی تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ نبی‌الله قاسمی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: آمار سرقت ۱۶ درصد از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش و ۳۷ درصد نیز کشفیات سرقت افزایش یافته است.

وی با اشاره به ۹۳ هزار و ۵۱۵ مورد تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ در خرم‌آباد از ابتدای امسال تاکنون اضافه کرد: این حجم تماس نشان دهنده اعتماد مردم به نیرو‌های پلیس است.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ادامه داد: ۱۹ هزار و ۲۸۳ خدمت غیر از مأموریت‌های جاده‌ای و امدادخواهی از ابتدای امسال تاکنون توسط نیروی انتظامی این شهرستان انجام شده است.

قاسمی با بیان افزایش ۷۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در خرم‌آباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، یادآور شد: ۲۶۹ نفر از فروشندگان مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده‌اند.

وی با تأکید به جمع‌آوری ۲۱۷۷ معتاد متجاهر از ابتدای امسال تاکنون در خرم‌آباد، توضیح داد: این افراد برای بهبودی به کمپ ماده ۱۶ تحویل شده‌اند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد شرح داد: تیراندازی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد کاهش دارد و ۶۱ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

قاسمی عنوان کرد: ۶۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم‌آباد کشف شده است و ۷۵ درصد پرونده تشکیل قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

وی اعلام کرد: دوایر مشاوره در ۹ کلانتری خرم‌آباد راه‌اندازی شده و عمده پرونده‌های ورودی در این دوایر منجر به صلح و سازش شده است.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ابراز کرد: رضایتمندی ۲۱ درصدی مردم این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاصل شده است.

برچسب ها: تیراندازی ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.