سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف ۴۱ پیانوی قاچاق تا توقیف لندکروز ۲۰۰ میلیارد ریالی

مهم‌ترین حوادث ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴۱ پیانوی قاچاق در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس شیراز موفق به کشف ۴۱ دستگاه پیانوی خارجی قاچاق در بازرسی از یک منزل مسکونی شدند. 

سردار یوسف ملک زاده اظهار کرد: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۲ فخرآباد شیراز هنگام گشت زنی در یکی از محله‌های این شهرستان به چند نفر که در حال جابجایی بسته‌های بزرگ بودند، مشکوک و افراد با مشاهده پلیس به درون منزل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی ماموران وارد منزل مذکور شدند و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۴۱ دستگاه پیانوی خارجی قاچاق را کشف کنند.

سردار ملک زاده با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام ارشد انتظامی از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز از جمله مکان‌های دپو کالای قاچاق، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف لندکروز قاچاق ۲۰۰ میلیارد ریالی

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی از پارک سواری 

لندکروز قاچاق در یکی از محله‌های شیراز مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مذکور اعزام و موفق شدند یک سواری لندکروز که پس از استعلام مشخص شد که موتور، اتاق و سند مربوط به ۳ دستگاه خودرو متفاوت است را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش خودرو کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد.

سردار ملک زاده با تأکید بر اینکه پلیس در جهت تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است، از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی توسط افراد سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق و کشف ۵۰ فقره سرقت از او

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۵۰ فقره سرقت در سطح شهر شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و قاپ زنی در سطح شهر شیراز توسط یک سارق، رسیدگی به پرونده ها، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پایگاه غرب قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سارق شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او تعدادی انگشتر، دستبند، طلای آب شده، زنجیر با پالک و النگوی طلا کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، سارق به ۵۰ فقره سرقت به عنف و قاپ زنی در سطح شهر شیراز اعتراف کرد که در این رابطه یک خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق ساختمانی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق مشاعات ساختمانی با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن بارسالاری فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع‌های مسکونی و پشت بام‌ها در برخی از مناطق کازرون، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ محمدیه با اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و طی عملیاتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، گفت: سارق در بازجویی اولیه به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ بارسالاری با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی درخواست کرد از قفل‌های مطمئن برای درِ انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.