سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین اجلاسیه شهدای مشهد مرغاب برگزار شد

در راستای برگزاری دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس، اولین اجلاسیه ۱۲۵ شهید والا مقام بخش مشهد مرغاب به همت فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شیراز برگزار شد.

امیر سرتیپ کیومرث شرفی در این یادواره اظهار داشت: در جنگ تحمیلی، ما از نظام اسلامی، قرآن، مردم، هویت ملی و مردم سالاری دینی دفاع کردیم و کلمه دفاع مقدس کاملا برای این دفاع زیبنده و شایسته است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش افزود: در راه رضای الهی و دفاع از مردم و انقلاب، در مقابل هیچ دشمنی کوتاه نخواهیم آمد، در دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح مقتدرانه در برابر دشمنان ایستادند و این فرهنگی است که شهدا برای ما به یادگار گذاشتند.

او بیان کرد: استکبار هیچگاه نمی‌تواند به کشور حمله کند، زیرا مقاومت و ایستادگی مردمان این مرز و بوم در دفاع مقدس به همگان ثابت شده است.

معاون اجرایی نیروی زمینی عنوان کرد: دشمن تمام تلاشش این است که امید را از جوانان و مردم ما بگیرد و گفتند که شما ۴۰ سال دوم جمهوری اسلامی را به چشم نمی‌بینید، اما به کوری چشم دشمن، با اقتدار و رهبری مقام معظم رهبری، ۴۰ سال دوم ادامه دارد و این واقعیتی است که باید بپذیریم و در این زمینه باید هوشیار باشیم.

امیر شرفی گفت: تمام قدرت‌های مطرح دنیا مانند آمریکا، شوروی، فرانسه و آلمان صدام را بر علیه ما حمایت و تجهیز کردند و ۵۶۲ بار مورد تهاجم شیمیایی قرار گرفتیم در صورتی که کشور ما حتی یکبار نیز حمله شیمیایی انجام نداد و اصول انسانی را در جنگ رعایت کردیم.

در پایان مراسم با اهدا لوح از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.