سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵هزار تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان تولید شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان از تولید بیش از ۲۵ هزار تن گوشت مرغ در استان امسال خبر داد.

علیرضا دهمرده گفت:  با تلاش پرورش دهندگان مرغ گوشتی امسال بیش از ۱۴ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۳۶۴ قطعه جوجه ریزی در واحد‌های صنعتی پرورش مرغ گوشتی فعال سیستان و بلوچستان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: با این میزان جوجه ریزی بیش از ۲۵ هزار تن گوشت مرغ در مرغداری‌های سیستان و بلوچستان تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ارتقای ضریب خوداتکایی استان به تولید گوشت مرغ ۳۲۲ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی در مجموع با ظرفیت ۶ و نیم میلیون قطعه جوجه ریزی در هر دوره با پیشرفت فیزیکی بین ۱۰ تا ۹۰ درصد درسطح استان در حال ساخت است.

وی بیان کرد: در راستای ارتقای تولید با مشارکت بهره برداران روند ساخت و ساز واحد‌های صنعتی پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخمگذار با سرمایه‌گذاری ۹۱ هزار میلیارد ریال بخش خصوصی در سطح استان همچنان ادامه دارد.

دهمرده گفت: در راستای ارتقای تولید با مشارکت بهره‌برداران روند ساخت و ساز واحد‌های صنعتی پرورش مرغ گوشتی در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، با توسعه و تکمیل زنجیره‌های تولید در سیستان و بلوچستان و همچنین فعالسازی واحد‌های تولیدی راکد به ظرفیت‌های بالاتری در زمینه تولید گوشت مرغ و تخم مرغ دست یابیم و با توجه به ظرفیت مرزی بودن استان علاوه بر خودکفایی، به صادرات گوشت مرغ و تخم مرغ به کشور‌های همسایه نیز دست یابیم.

برچسب ها: تولید مرغ ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.