سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی

مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان دیدار و از زحمات وی قدردانی کرد.

دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این دیدار حسین شرافتی از حسن همکاری و تعامل سازنده جناب سرهنگ طاهری پلیس اطلاعات و امنیتی عمومی استان و همکاران ایشان در خصوص کمک به شناسایی، دستگیری و بازگرداندن اتباع غیرمجاز در استان قدردانی نمود.

وی همچنین بر استمرار روند بازگرداندن اتباع خارجی غیرمجاز در استان تأکید کرد و بیان داشت: بازگردانی اتباع خارجی غیرمجاز تا پایان سال در دستور کار قرار دارد و آن گروه از اتباعی که بصورت غیرمجاز به کشور وارد شده اند بایستی هر چه سریعتر نسبت به ترک کشور اقدام نمایند. 

سرهنگ طاهری نیز در این نشست از مجموع اقدامات صورت گرفته در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی استان توسط این اداره کل تقدیر و در خصوص ادامه همکاری های فی مابین دو مجموعه اعلام آمادگی کرد.

شایان ذکر است در پایان این نشست و به پاس تلاشها و فعالیتهای ارزنده صورت گرفته در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با تقدیم لوح یادبود از ایشان تقدیر نمود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.