سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید از انتقال بی‌رویه سگ‌های ولگرد به داخل شهر جلوگیری شود

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: انتقال بی‌رویه سگ‌های ولگرد از شهرستان‌های تابعه و شهر‌های همجوار به شهر سنندج می‌تواند بر شدت این مشکل بیافزاید و باید از آن جلوگیری شود.

فرهاد میمنت‌آبادی در برگزاری جلسه این کمیسیون که در راستای معضل اجتماعی سگ‌های بلاصاحب، برگزار شد، گفت:عدم تأخیر و به سرانجام نرساندن این مهم ریشه در عدم همکاری‌ها و تقسیم وظایف است.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج تاکید کرد: فقط شهرداری عهده دار این معضل اجتماعی نبوده و دستگاه‌های متولی، چون محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، دام پزشکی و نیرو‌های انتظامی باید پای کار باشند، زیرا ادامه این وضعیت، علاوه بر تهدید سلامت شهروندان، به وجهه شهر نیز آسیب خواهد زد.

میمنت‌آبادی یکی از راه‌های پیشنهادی برای جلوگیری از افزایش سگ‌های ولگرد را هماهنگی با فرمانداری‌های شهرستان‌های تابعه و شهر‌های همجوار دانست و همچنین بر این نکته تاکید کرد که انتقال بی‌رویه سگ‌های ولگرد از شهرستان‌های تابعه و شهر‌های همجوار به این شهر می‌تواند بر شدت این مشکل بیافزاید و باید از آن جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی، از ایجاد ۱۴ ایستگاه ورزش صبحگاهی و امکان استفاده از تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای ورزش‌های انفرادی خبر داد و تجلیل از مدال‌آوران کشتی‌گیر پیشکسوت در مسابقات جهانی کرواسی، به اهمیت حمایت از ورزشکاران و ایجاد انگیزه در بین آنها اشاره کرد.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای شهر سنندج از اختصاص ۳۰۰ متر زمین برای ورزش پتانگ خبر داد و گفت: این رشته ورزشی همگانی و قهرمانی است که برای همه، از جمله افراد دارای معلولیت، قابل انجام است و پتانگ ورزشی مفرح و ساده است که با تجهیزات اندکی قابل اجرا است.

وی، خاطرنشان کرد: متأسفانه، با توجه به محدودیت‌های مالی شهرداری که عمدتاً از محل اخذ پروانه‌های ساختمانی و عوارض تأمین می‌شود، امکان ارائه خدمات مطلوب و پایدار به ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی وجود ندارد. این محدودیت‌ها، ما را از آنکه بعنوان یک شهرداری و شورا، بطور کامل به نیاز‌های حوزه ورزش پاسخ دهیم، باز می‌دارد.

برچسب ها: شورای شهر ، سنندج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.