سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش هفت درصدی وقوع سرقت در قروه

فرمانده انتظامی قروه از کاهش هفت درصدی سرقت طی یک سال اخیر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامبیز رستم نیا  اظهار کرد: این میزان کاهش سرقت به واسطه اجرای طرح‌های امنیت محله محور و ارتقا امنیت اجتماعی به صورت هدفمند بوده است.

وی با اشاره به اینکه معمولا سرقت‌ها در ساعات غروب و شب اتفاق می‌افتد، افزود: شهروندان در صورت ترک منزل و رفتن به مهمانی و یا مسافرت حتما منزل را به همسایگان یا بستگان امین بسپارند.

فرمانده انتظامی قروه اضافه کرد: از ابتدای سال تعدادی خودرو در قروه سرقت شده است که بررسی‌های نشان می‌دهد اغلب این سرقت‌ها در ۱۰ دقیقه اول پارک خودرو اتفاق می‌افتد.

سرهنگ رستم نیا ادامه داد: پیشگیری اجتماعی مقدم بر اقدامات انتظامی است و از طریق رسانه‌ها وشبکه‌های اجتماعی می‌توان بسیاری از اهداف وبرنامه‌های انتظامی را به مردم انتقال داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه اضافه کرد: یکی از اهداف فرماندهی انتظامی در سراسر کشور کاهش سرقت است و انتظامی شهرستان قروه نیز در جهت تحقق این هدف ضمن اقدامات ایجابی، آموزش‌های همگانی را در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ رستم نیا تاکید کرد: بهترین وسیله برای پیشگیری از سرقت منازل استفاده و نصب حسگر و دزدگیر و تجهیز ساختمان‌ها به دوربین‌های مداربسته است.

وی با اشاره به عزم جدی و مضائف پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، یادآور شد: در راستای مبارزه با سودا گران مرگ با اجرای مستمر طرح‌های امنیت محله محور و ارتقا امنیت اجتماعی و اقدامات هوشمندانه، افزایش ۷۴ درصدی کشف مواد مخدر در سطح شهرستان را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۴۰ دستگاه موتورسیکلت که اغلب دارای مزاحت‌های متعدد و برخی فاقد پلاک بوده اند توقیف شده است.

فرمانده انتظامی قروه ادامه داد: با توجه به اینکه راکبان این موتور سیکلت‌ها اغلب نوجوان هستند و از ابتدای سال شاهد ۸۹ فقره تصادف موتور سیکلت بوده ایم از خانواده‌ها درخواست می‌شود موتورسیکلت در اختیار نوجوانان قرار ندهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.