سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باغین به کرمان پرتخلف ترین محور مواصلاتی کرمان

مدیر راهداری استان کرمان گفت:بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد بین استانی وسایل نقلیه با دستگاه‌های تردد شمار بر خط به ثبت رسید. 

 

عبداللهی گفت: تحلیل اطلاعات سامانه‌های هوشمند جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های استان حاکی از آن است، بیش از ۷۰ درصد تردد‌ها مربوط به خودرو‌های سبک و حدود ۲۸ درصد مجموع تردد‌ها را وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داده اند. 

وی افزود: به طور متوسط روزانه حدود ۱۰۰ هزار تردد در محور‌های حوزه استحفاظی شمال استان کرمان جریان داشته است و محور کرمان-ماهان درمسیر‌های رفت و برگشت هفت باغ علوی، با ثبت روزانه حدود ۲۲ هزار تردد همچنان در صدر رتبه‌های پرتردد استان کرمان قراردارد. 

 

وی سهم مبدا تردد پلاک‌های مشاهده شده در دوربین‌های پلاک خوان جاده‌ای طی یک ماه گذشته را بیش از یک میلیون عنوان کرد و گفت: از این تعداد پلاک ثبت شده حدود ۸۸۰ هزار آن مربوط به وسایل نقلیه شخصی است. 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: تحلیل داده‌های سیستم‌های پلاک خوان مدیریت راه‌های استان نشان میدهد، ۱۶ درصد وسایل نقلیه از استان تهران، ۱۴ درصد از استان هرمزگان، ۱۱ درصد آذربایجان شرقی و مابقی پلاک‌های سایر استان‌ها از جمله فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، یزد، مازندران به استان کرمان سفر کرده اند 

در این ادامه این گزارش، جواد دهقانی سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان نیز گفت: مقصد حدود  ۷۰۰ هزار پلاک  مربوط به استان کرمان و الباقی مربوط به استان‌های یزد، اصفهان، تهران و هرمزگان بوده اند. 

 

وی با اشاره به محور‌های پرتخلف شهریور امسال افزود: اطلاعات سامانه‌های ثبت تخلفات مرکز مدیریت راه‌ها حاکی است، بیشترین تخلفات به ترتیب در محور‌های باغین-کرمان، سیرجان-نیریز، راور-مشهد، شهربابک به انار و مشهد-راور رخ داده است 

 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در انتها، سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها را مرجع اطلاع یابی و اطلاع رسانی از وضعیت راه‌ها و ارسال نظرات، درخواست ها، انتقادات مردمی مرتبط با راهداری وحمل ونقل جاده عنوان کرد.

برچسب ها: راهداری ، پرتخلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.