سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش فرآورده‌های زنبور عسل در دانشگاه اصفهان

 دومین همایش ملی فرآورده‌های زنبور عسل باهدف بررسی جایگاه محصولات زنبور عسل در سلامت انسان و تبادل تجربیات علمی در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

 دومین همایش ملی فرآورده‌های زنبور عسل با هدف ایجاد پیوند میان زنبورداران و جامعه پزشکی و بررسی جایگاه محصولات زنبور عسل در سلامت انسان و تبادل تجربیات علمی در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.
 دبیر ستاد توسعه اقتصادی گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این همایش که در دانشگاه اصفهان درحال برگزاری است گفت: با توسعه همگون، پیشرفت در صنایع مختلف بهتر تحقق می‌یابد.

شمس اردکانی افزود: بخش صنعت گیاهان دارویی سرمایه گذاری توجیه پذیر دارد و گاهی از پتروشیمی بالاتر است و معاونت ریاست جمهوری می‌تواند در این مسیر کارگشا باشد.

دبیر اجرایی همایش نیز هدف اصلی برگزاری این رویداد را ایجاد ارتباط میان زنبورداران و جامعه پزشکی دانست و خاطرنشان کرد: ۱۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این میان ۱۲ مقاله به عنوان سخنرانی پذیرفته شده‌اند.

شهرام دادگستر همچنین به اهمیت محصولات زنبور عسل، به‌ویژه ژل رویال، در سلامت اشاره کرد و گفت: ما باید جایگاه ویژه‌ای برای این محصولات در تغذیه انسان قائل شویم.

دومین همایش ملی فرآورده‌های زنبور عسل با تأکید بر نوآوری و همکاری بین دانشگاه و صنعت و با هدف ارتقاء ارتباط بین زنبورداران، جامعه پزشکی و پژوهشگران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

در این همایش ۲ روزه علاوه بر معرفی دستاورد‌های علمی و فرهنگی در حوزه علمی و پزشکی فرآورده‌های زنبور عسل، به تقویت ارتباط میان زنبورداران و پزشکان پرداخته می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.