سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاس ملی شهدای وحدت در مشهد آغاز شد

پانزدهمین اجلاس گرامیداشت شهدای وحدت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان رضوی و علمای اهل سنت و روحانیون و خانواده‌های شهدای ۱۵ استان کشور در مجتمع فرهنگی آیه‌ها در مشهد آغاز شد.

سردار محمد اشعری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغاز این اجلاسیه یاد ۴۱ شهید و شهدای وحدت از جمله شهیدان نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده که در حادثه پیشین استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند را گرامی داشت.

او افزود: در آیین امروز مسوولان و دانشجویان کشوری و استانی و روحانیون اهل سنت از ۱۵ استان کشور و خانواده ۲ شهید بزرگوار برای گرامیداشت یاد شهدای وحدت گرد هم آمدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انفجار تروریستی سال ۱۳۸۸ در منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان، ادامه داد: افراد بزرگی را در این حادثه از دست دادیم که اهل سنت علاقه زیادی بویژه به شهید شوشتری داشتند، اما به برکت خون این شهدا، امنیت، پیشرفت و پیروزی جبهه حق علیه باطل را به دنبال داشت.

اشعری بیان کرد: دستان جنایتکار آمریکا و نوکرش در تمام توطئه‌ها پیدا است، شهید شوشتری و شهید محمدزاده خون و جان خود را برای ایجاد وحدت در منطقه سیستان و بلوچستان هدیه کردند، امروز به پاس گرامیداشت این شهیدان بزرگوار اینجا جمع شدیم تا از حماسه آنان قدردانی کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.