سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران به حضور سردار قاآنی در تشییع شهید نیلفروشان

حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان مهر محکمی بر پایان شایعات و عملیات‌های رسانه‌ای یک ماهه شبکه‌های معاند و بازو‌های رسانه‌ای رژیم‌صهیونیستی بود.

حضور سردار قاآنی مهر محکمی شد بر پایان شایعات و عملیات‌های رسانه‌ای یک ماهه شبکه‌های معاند و بازو‌های رسانه‌ای رژیم‌صهیونیستی. کاربران شبکه‌های اجتماعی بیان داشتند پخش تصاویر حضور سردار قاآنی در این مراسم از صداوسیما بار دیگر نشان داد صهیونیست‌ها بخشی از پروژه‌های جنگ‌شان علیه ایران را از طریق رسانه‌هایی همچون اینترنشنال جلو می‌برند. برخی کاربران نیز با خنده و شوخی نوشته‌هایی طنز را به اشتراک گذاشتند و نحوه خبرپراکنی رسانه‌های معاند را به سخره گرفتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های مختلف کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 وجیهه سامانی:
به کوری چشم دشمن‌های داخلی و خارجی، نفوذی‌ها، شایعه‌پراکن‌ها، دروغگوها، ساده‌لوح‌ها، احمق‌ها... الحمدلله... سردار سرت سلامت! #سردار قاآنی

 مهدی جهان‌تیغی:
خروجی بیش از دو هفته عملیات روانی صهیونیست‌ها درباره سرنوشت ‎سردار قاآنی به محبوبیت بیشتر او منجر شد و حالا مردم هر بار از دیدن او بیشتر از گذشته سر شوق می‌آیند. 

 آقا ابراهیم:
سردار قاآنی پس از طی یک دوره شهادت، زخمی‌شدن، بازداشت‌شدن، سکته‌کردن و ترخیص از بیمارستان در مراسم ورود پیکر مطهر سردار نیلفروشان به وطن شرکت کرد. 

 علیرضا زادبر:
اگر وسط جنگ، دشمن بتواند اراده‌ها و ارادت‌ها را نسبت به «فرمانده» سست و مشکوک سازد، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اخبار جعلی و تخیلی علیه سردار قاآنی یعنی دست خالی دشمن صهیونیستی در میدان! چقدر ساده لوح بودند آنان که باور کردند و بر این مدار تحلیل‌ها نوشتند!

 زینب کیا:
شایعه‌پراکن‌هایی که طبق معمول مثل خاله‌زنک‌ها یاوه‌سرایی می‌کردن، امروز از دیدن سردار قاآنی چه حسی دارن یعنی؟!

 مصطفی ساجدی:
فامیلمون توی اطلاعاته، میگه اینی که توی تصاویر دیدید ‎سردار قاآنی نیست؛ بدلشه! بر فرض که خودش هم باشه! معلومه که خانواده‌اش رو گروگان گرفتن که نمایش‌شون تموم بشه و برگرده زندان، گریه‌هاش رو ببین. 

 صراط:
سردار قاآنی پس از یک دوره شهادت، جاسوسی برای اسرائیل و فرار به تل‌آویو، یک دوره بازداشت و شکنجه و بازجویی به میهن بازگشت!

 پیمان ماهور:
غیب رسانه‌ای هدفمند! حضور سردار قاآنی در پخش زنده پس از غیبت رسانه‌ای هدفمند، مهر تأییدی بود بر بی‌اعتباری رسانه‌های عربی، غربی، عبری و شکست اطلاعاتی «رژیم ترور»! این بار پیوست رسانه‌ای هم داشتیم. 

 حسن حسینی:
سال ۱۳۹۳ نیوزویک عکس حاج قاسم رو منتشر کرد با هدف تخریب، ولی به محبوبیت بیشتر حاجی منجر شد. سناریو برای ‎سردار قاآنی متفاوت بود؛ این بار به‌جای جلد نیوزویک، خط تخریب سردار شامات رو شروع کردن ولی جای حاج اسماعیل در شاه‌نشین قلب همه ماست. 

 سیدعلی موسوی:
باید با صدایی بلند و رسا به همه جهانیان گفت ما سرداری داریم که سگیونیست‌ها، امریکایی‌ها و همپیمانانش از سایه او می‌ترسند. سرت سلامت سردار. 

 س. زکائی:
«اینترنشنال» بازوی رسانه‌ای اسرائیل در جنگ ترکیبی موجود، این شایعات و خبرسازی‌های کذایی درباره ‎سردار قاآنی را از سایت و صفحه خود حذف کرده یا همچنان مشغول درآوردن صدای قوطی است؟!

منبع: روزنامه جوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.