سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

 پروژه بهره برداری از آب تهلاب به سرعت باید انجام شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پروژه بهره برداری از آب تهلاب انتظار و توقع مردم از ما بوده که به سرعت باید پیش برود تا مردم شاهد بهره‌مندی از آب گوارای این طرح شوند.

محمد کرمی در جریان بازدید از طرح انتقال آب تهلاب به شهرستان های میرجاوه و زاهدان، بیان کرد: از مجموعه عوامل اجرایی، پیمانکاران، کارگران و مهندسان حاضر در این طرح قدردانی می‌کنیم که با همت و تلاش خوبی در حال انجام کار هستند.

وی افزود: مردم ما توقع دارند؛ که کار به سرعت پیش برود لذا انتظار می رود؛ با همت و تلاش خوبی که در اجرای این طرح وجود دارد، مردم هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم بوده و به آب گوارا دسترسی داشته باشند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز در جریان این بازدید گفت: در هر کاری که انجام می‌شود به نتیجه آن که عاقبت به خیری است فکر می کنیم و خدا را شاکریم که به عنوان خادم مردم انجام وظیفه می‌کنیم.

سردار عبدالرضا عابد بیان کرد: طرح تهلاب از طرح‌های بسیار مهم است که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن حساس بوده و دستور ویژه دادند.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن نگاه بلند رهبر معظم انقلاب در این طرح که نشان از محبت به مردم این خطه دارد، این‌ طرح برای ما حائز اهمیت بوده و به عنوان یک ماموریت به صورت خاص و ویژه آن را تلقی می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اضافه کرد: پیشرفت طرح خوب است و کیفیت در آن لحاظ شده، سال‌های طولانی به دنبال تحقق چنین رویاهایی هستیم.

عابد ادامه داد: نباید مسائل مادی را در کار دخیل کنیم باید با جان و دل کار کرد، آنچه باقی می‌ماند نتیجه شیرین کار، تلاش و کوشش و خوشحالی مردم است، باید تلاش کنیم هرچه زودتر این طرح به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهید نیلفروشان، همواره در صف مقدم حمایت از جریان مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان منطقه‌ای بود، افزود: وی با پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم منطقه، از جمله مردم فلسطین و لبنان، همواره بر اهمیت مبارزه با ظلم و استکبار جهانی تأکید کرده است.

 

برچسب ها: استانداری ، آبفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.