سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تکمیل زیرساخت‌های میدان بزرگ امام خمینی (ره) قم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: زیرساخت‌های میدان بزرگ امام خمینی (ره) از قبیل شبکه آب، فاضلاب، برق و … برای استقرار موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی تکمیل شود.

مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز  چهارشنبه بیست و پنجم مهر در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به عملکرد شهرداری قم در وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: سیاه پوشانی شهر با تاکید بر هسته مرکزی شهر قم از جمله اقداماتی بود که انجام شد.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم پیگیری برای صدور مجوز موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی بود که در مجموع این روز‌ها ۱۵۰ ایستگاه صلواتی برپا و برای ۱۲۶ ایستگاه مجوز صادر شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به استقرار ۸۰ موکب در میدان بزرگ امام خمینی (ره) ادامه داد: با وجود اینکه در این میدان هنوز زیرساخت‌های خدماتی فراهم نیست، اما تلاش کردیم خدمات خوبی به هیئت‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی ارائه دهیم.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به برپایی ۵۰ موکب عراقی تصریح کرد: مسئله تهیه زیرساخت‌های میدان بزرگ امام خمینی (ره) از مسائل مهمی است که باید با مدیریت نهاد‌های بالادستی و مشارکت دستگاه‌های استانی حل شود.

وی با اشاره به در اختیار قرار دادن سوله‌های فرهنگی ورزشی برای برنامه‌های هیئت‌های بزرگ شهر قم گفت: ۱۲ ایستگاه فرهنگی در میدان بزرگ امام خمینی (ره) از دیگر اقدامات بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه زیرساخت‌های برق، آب و فاضلاب در میدان بزرگ امام خمینی (ره) باید فراهم شود، افزود: با این‌همه شهرداری قم تلاش کرد با استقرار تانکر‌های آب شیرین و آب شرب کمبود‌های این حوزه را جبران کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.