سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۶۸ درصدی تسهیلات پرداختی صنعت و معدن فارس

مدیر شعب بانک توسعه تعاون فارس گفت: میزان تسهیلات پرداختی از محل منابع داخلی بانک و تسهیلات تکلیفی، در راستای حمایت از صنایع به بخش صنعت و معدن این استان امسال با ۶۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به هفت هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال رسید.

غلامرضا کافی زاده گفت: بانک توسعه تعاون فارس از ابتدای سال تاکنون در مجموع ۲۲۷ فقره تسهیلات به بخش صنعت و معدن این استان پرداخت کرده که این رقم، رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به قبل داشته است. همچنین، بیشترین تسهیلات ارائه شده، در قالب سرمایه در گردش بوده است.

او اظهار کرد: وام تبصره ۱۸ قانون بودجه یکی از طرح‌های حمایتی دولت از بخش صنعت و معدن است که به منظور حمایت از تولید، اشتغال و صادرات در بخش صنعت و معدن، تسهیلاتی را به متقاضیان واجد شرایط ارائه می‌دهد بانک توسعه تعاون فارس در این راستا در طول سال‌های گذشته همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی استان داشته است.

مدیر شعب فارس با اشاره به هدف گذاری اشتغال در بخش صنعت و معدن استان بیان داشت: بانک توسعه تعاون بر اساس رسالت اصلی خود در بخش تعاون برای کمک به تعاونی‌های فعال در بخش صنعت و معدن استان فارس از تمام ظرفیت‌های بانکی خود استفاده خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.