سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فناوری اطلاعات بازوی توانمند در حوزه پدافند غیرعامل است

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان، فناوری اطلاعات را بازوی توانمند پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی دانست.

 ابراهیم کریمی صبح چهارشنبه ۲۵ مهر در همایش پدافند سایبری استان به تهدیدات روزافزون دشمن در حوزه سایبری اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های حوزه سایبری به‌طور کامل با تهدیدات هماهنگ نیست و بنابراین، ضروری است که دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان به ایمن‌سازی فضای سایبری و اصول پدافند غیرعامل توجه ویژه‌ای داشته باشند. 


وی همچنین بر لزوم بروزرسانی پروتکل‌های اتاق‌های سرور دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی سایبری برای افزایش سطح آگاهی دبیران و کارشناسان این حوزه الزامی است و با وجود اساتید و شرکت‌های معتبر سایبری در استان، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استانی در این زمینه موثر است. 


کریمی به اهمیت آموزش‌های سایبری اشاره کرد و گفت: آموزش‌های مستمر در این حوزه می‌تواند به تقویت توانایی‌های کارشناسان و افزایش آمادگی آنها در مواجهه با تهدیدات سایبری کمک کند، لذا برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های تخصصی به عنوان یک ضرورت است و باید به‌طور منظم انجام شود.

 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان، اهمیت حوزه‌های حراست، فناوری اطلاعات و پدافند را حائز اهمیت دانست و گفت: باید دغدغه‌های حوزه انفورماتیک و نیاز‌های آنها را برای سازمان جدی بگیریم و حمایت لازم برای رفع دغدغه‌های کارشناسان این حوزه صورت گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.