سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران:

ساخت و ساز دروازه دربند سیاسی نیست

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از اتفاقاتی که در ساماندهی مسیر گردشگری دربند افتاد، دروازه‌ای است که طراحی شده است.

سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران امروز (چهارشنبه ۲۵ مهرماه) از مجموعه تفریحی و گردشگری دربند بازدید کرد.

در این بازدید که صباغ شهردار منطقه یک نیز حضور داشت، روند ساخت و آماده سازی ورودی دربند، سنگفرش‌های این منطقه گردشگری و همچنین نحوه رسیدگی به محوطه رودخانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

سیداحمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از اتفاقاتی که در ساماندهی مسیر گردشگری دربند افتاد همین دروازه‌ای است که طراحی شده است.

وی افزود: درباره دروازه دربند بحث‌هایی مطرح شد که متاسفانه سیاسی بود. بحث‌های از این دست بحث‌های کارشناسی است. قطعا مسیر کوهستان مسیر گردشگری هست و  مدیریت شهری تلاش می‌کند که مسیر بهتری برای گردشگران فراهم آورد.

علوی خاطرنشان کرد: اینکه متاسفانه شایعه می‌کنند که این دروازه برای مسدودسازی دربند است بحث کارشناسی نیست بلکه امروز ساماندهی که در میدان دربند اتفاق افتاده است برای کمک و پاسخ به دغدغه گردشگران است.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های بزرگ منطقه گردشگری پارکینگ است که حتما برای بحث پارکینگ دربند نیز مدیریت شهری برنامه دارد و انشالله به زودی پارکینگ طبقاتی آماده شود و در طول مسیر نیز یکسری ماشین‌های برقی و ون آماده سازی می‌شود.

وی در پایان گفت: ساماندهی مجموعه‌ای همچون دربند که بازدیدکننده زیادی دارد دارای یکسری مشکلات است که با کمک کارشناسان می‌توان در ارائه خدمات بهتر و دقیق‌تر به مردم اثربخش باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.