سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار تهران؛

رنجش شهروندان تهرانی از خرابی مداوم آسانسور در خیابان پله سوم محله یوسف آباد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از خرابی مداوم آسانسور در خیابان پله سوم محله یوسف آباد شهر تهران گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

امروزه عمران و آبادی در شهر با ساخت و ساز ارتباط نزدیکی دارد و می‌توان گفت، ساختمان‌های ایمن و زیبا در توسعه و پیشرفت شهری نقش مهمی دارد، به گفته شهروندخبرنگار ما خیابان پله سوم در محله یوسف آباد تهران از آسانسور ایمن و مناسبی برخوردار نیست.

وی با ارسال پیام به شرح ماجرا پرداخت و خواستار رسیدگی  شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام، لطفا درباره مشکلات تجهیزات شهرداری تهران یک خبر تهیه کنید. بنده هنگامی که درون آسانسور پله سوم خیابان ولیعصر (کنار یوسف آباد تهران) بودم و داشت بالا می‌رفت، ناگهان از کار افتاد و من درون آن گیر کردم و "شانس آوردم که سقوط نکرد". پله سوم یوسف آباد دوتا آسانسور دارد و مدت طولانی است که این آسانسور همیشه خراب است. این آسانسور‌ها یا هر دو کار نمی‌کنند یا یکی شان نیم سوز شده و این مدلی کار می‌کند. این داستان سه سال است و هرگز کسی پیگیر درست شدن این آسانسور نشده است. شهرداری تهران پله‌های "پله سوم یوسف آباد" را برداشت و به جای آن دو آسانسور گذاشت که همیشه خراب است. حالا که پله‌ها برداشته شده، نه پله داریم و نه آسانسور و هیچ راهی برای رفتن به یوسف آباد توی آن مکان نیست. خواهش می‌کنم صدای ما باشید و فکری به حال مشکل ما کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.