سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«زندگی درختان» در شبکه تهران

انیمیشن سینمایی «زندگی درختان» با گویندگی ۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

سینمایی «زندگی درختان» در گونه انیمیشن کوتاه محصول آلمان در سال ۲۰۱۲ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهوش افشاری و صدابردار آن مهدی پاینده است. آزاده اکبری، رضا الماسی، داود شعبانی نصر، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، ابوالقاسم محمدطاهر و مهوش افشاری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این انیمیشن در مورد یک کفشدوزک کوچولو و یک کرم شب تاب است که در کلاس‌های آموزشی خود درباره زندگی شگفت انگیز درختان صحبت می‌کنند. آن‌ها در ماجراجویی‌های خود باید با یک عنکبوت ترسناک و شیطانی مبارزه کرده، با یک درخت مهربان دوست شده و معنای حقیقی دوستی و محبت را کشف کنند.

در این اثر اطلاعات عمومی و پایه و نسبتا ابتدایی در مورد درختان و سرگذشت آنها، زندگی و تولید مثل و همچنین خطرات و مخاطرات آنها طی یک تحقیق کلاسی توسط دو دانش‌آموز به دیگر دوستانشان ارائه می‌شود.

«زندگی درختان» یک انیمیشن آموزشی در مورد درختان برای مخاطب کودک و نوجوان که اطلاعات ارزنده‌ای در مورد موضوع به مخاطب ارائه می‌دهد و به خاطر همین بُعد آموزشی برای این مخاطب می‌تواند سودمند و جالب توجه باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب ها: شبکه تهران ، انیمیشن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.