سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری با رسیدساز جعلی در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، از کلاهبرداری ۳۰ تن گندم به طریق رسید ساز جعلی در سایت دیوار خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای شهرستان خدابنده مراجعه و اظهار داشت، گندم بذری در سایت خرید و فروش دیوار آگهی کرده است که فردی با هویت جعلی و با شماره مشخص تماس گرفته و پس از توافقات اولیه مبلغ پنج میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال را در سه مرحله شبا به حساب من ارسال و رسید آن را فرستاده است.

وی ادامه داد: شاکی بدون استعلام حساب خود اقدام به بارگیری گندم به مقدار ۳۰ تن و به واسطه یک کشنده تریلی به مقصد خریدار بارگیری و ارسال کرده بود که پس از گذشت مدتی متوجه نبود وجوه در حساب و کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی شد.

غنیمتی افزود: رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد که کلاهبرداری با شیوه رسید ساز جعلی از مال باخته با شیوه و شگرد شناسایی آگهی های فروش خشکبار توسط ۲ نفر با مشخصات معلوم انجام شده است.

وی اضافه کرد: مقدار ۳۰ تن گندم توسط مال باخته با یک دستگاه تریلی و با همراهی نفر سوم به مقصد یکی از شهرستان های همجوار ارسال و در کنار بزرگراه خالی و پس از آن بین سه نفر تقسیم و به مکان معلومی دلالت داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به دستگیری سه نفر در این رابطه، ادامه داد: پس از اعتراف متهمین به بزه انتسابی و تکمیل پرونده و ارسال به مراجع قضایی، هر سه نفر با صدور قرار معلوم روانه زندان شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.