سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزاع دسته جمعی در طارم به قتل منجر شد

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: جوانی ۲۰ ساله در پی وقوع نزاع دسته جمعی در شهرستان طارم به قتل رسید و قاتل در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو گفت: گزارش انتقال یک مضروب به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان در پی نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان طارم به پلیس اعلام شد و کارآگاهان برای بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: فرد مصدوم در بیمارستان فوت کرد و شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران قرار گرفت.

آدینه لو به بازداشت چند نفر و انجام تحقیقات میدانی و بازجویی های تخصصی از آنها اشاره و تصریح کرد: در تحقیقات ماموران مشخص شد ۲ برادر در این نزاع دسته جمعی حضور داشته اند و یکی از آنها که جراحت شدید داشته به محض حضور ماموران از محل متواری شده است.

وی گفت: حضور این فرد در بیمارستان جهت مداوا متصور بود که بالاخره این فرد حین مداوای جراحت خود در یکی از بیمارستان های زنجان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و به قتل با چاقو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در رابطه با این قتل به دستگیری ۲ نفر دیگر اشاره و خاطرنشان کرد: با نظر مقام قضایی قاتل به همراه ۲ نفر دیگر که به جرم معاونت در قتل در صحنه حضور داشتند، روانه زندان شدند.

برچسب ها: قتل ، پرونده قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.