سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وسایل نقلیه رهاشده در توقیف، به فروش می رسند

دادستان زرند به مالکین وسایل نقلیه توقیفی رها شده در زرند درخصوص فروش خودروها، هشدار داد.

رضا یعقوبی گفت: شهروندان زرندی بایذ ظرف یک هفته برای ترخیص وسایل نقلیه ازپارکینگ ، جهت جلوگیری از فروش آن ها  اقدام کنند. 

 وی افزود: برابر دستورالعمل ساماندهی خودرو‌های توقیفی مصوب رئیس محترم قوه قضاییه، در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی، از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی و برابر قانون تعیین تکلیف می‌شود.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که حدود ۵ ماه از اطلاع رسانی عمومی فراجا برای ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی گذشته است، اظهارداشت: مقرر شده بزودی قریب یک هزار وسیله نقلیه موتوری موجود در پارکینگ‌های زرند که برابر مقررات، رسوبی محسوب می‌شوند، از طریق مزایده بفروش برسند.

دادستان عمومی و انقلاب زرند تصریح کرد: سیاست قوه قضاییه تعیین تکلیف تمام وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌ها است و دستگاه قضایی و داستانی زرند نیز با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند و به همین جهت اطلاع رسانی لازم در گذشته برای ترخیص وسایل توقیفی از پارکینگ انجام شده که برخی از مالکین از آن استقبال و برای رفع توقیف خودرو و موتورسیکلت خود اقدام کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه، وجود چندین ساله وسیله نقلیه در پارکینگ، موجب استهلاک آن می‌شود، گفت: با توجه به اطلاع رسانی سابق و تذکرات داده شده، دستور قضایی برگزاری مزایده و فروش وسایل نقلیه رسوبی صادر شده تا چنانچه ظرف یک هفته و تا پایان مهرماه جاری از سوی مالکین اقدامی برای ترخیص وسایل نقلیه رها شده، انجام نشود، این وسایل طی روند قانونی و پس از برگزاری مزایده عمومی به فروش برسند.

مدعی العموم زرند در پایان متذکر شد؛ مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و مسئولیت عدم اقدام لازم، متوجه مالکین خواهد بود.

برچسب ها: پارکینگ ، مزایده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.