سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه و سل

مشاور رسانه ای ریاست بیمارستان مسیح دانشوری گفت: دهمین کنگره بین المللی بیماری‌های ریوی، ۲۵ تا ۲۷ مهر سال جاری برگزار خواهد شد.

اشکان ممبینی، مشاور رسانه ای ریاست بیمارستان مسیح دانشوری گفت: دهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه و سل ، ۲۵ تا ۲۷ مهر سال جاری در تالار همایش‌های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

او گفت: این کنگره بین الملی بیماری‌های ریوی، مراقبت های ویژه و سل هر دو سال یک بار توسط مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سل و بیماری های ریوی (بیمارستان دکتر مسیح دانشوری) در شهر تهران برگزار می شود.

ممبینی افزود: در این کنگره متخصصین برجسته و صاحب نام داخل کشور در زمینه بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه و سل و هم چنین مهمانان خارجی از قاره های مختلف آسیا، آمریکا، اروپا و آفریقا حضور می یابند و ضمن ارائه و معرفی پیشرفت های نوین در زمینه محورهای کنگره، مشکلات و معضلات موجود در زمینه بیماری های ریوی را مطرح کرده و پس از بحث و گفت و گو در جلسات علمی راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات را ارائه می‌کنند .

او در پایان گفت: در این جا باید از همه همکاران و افرادی که در برگزاری هر چه بهتر این گنگره با شکوه تلاش کردند،  تشکر کنم و ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد برگزاری این همایش ها در ابعاد بزرگتر و وسیع تر باشیم.‌

 

برچسب ها: بیماری ریوی ، سل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.