سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام سه ورزشکار قزوینی به مسابقات دوگانه آسیای میانه

رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان قزوین از اعزام سه ورزشکار قزوینی در قالب تیم ملی ایران به مسابقات کاپ آسیایی و قهرمانی آسیای میانه در رشته‌های دو ومیدانی و دوچرخه سواری خبر داد.

میثم رضایی رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان قزوین گفت: مسابقات دو اتلون (دوگانه) قهرمانی آسیایی میانه و کاپ آسیایی به میزبانی ایران، فردا پنج شنبه ۲۵ مهر در بوستان ایل گولی شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مسابقات کاپ آسیایی و قهرمانی آسیایی میانه به صورت دوگانه برگزار می‌شود و در آن ورزشکاران ابتدا مسافت پنج کیلومتری را دویده و سپس ۲۰ کیلومتر را با دوچرخه رکاب می‌زند و مجدد ۲.۵ کیلومتر را به رقابت دو و میدانی می‌پردازند.

رضایی گفت: بیش از ۴۰ ورزشکار داخلی و خارجی در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت و از استان قزوین سه ورزشکار از جمله میثم رضایی، سعید بیک محمدلو و پارسا قلی پور در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان قزوین بیان کرد: زهرا قشری راد بانوی ورزشکار قزوینی نیز در این دوره از رقابت‌ها به عنوان مربی تیم ملی را هدایت کرده و علیرضا اسماعیلی دبیر هیات ترای اتلون استان قزوین نیز داوری این مسابقات را برعهده دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.