سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳ هزار و ۴۸۲ قلم کالای قاچاق در اصناف قزوین

معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قزوین از کشف و جمع آوری سه هزار و ۴۸۲ قلم کالای قاچاق از اصناف استان خبر داد.

رحیم محمدی صدر معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه امسال در استان قزوین اجرایی شد، سه هزار و ۴۸۲ قلم کالا جمع آوری و تحویل اداره کل اموال تملیکی استان شد.

وی اضافه کرد: در همین مدت ۸۵ فقره بازرسی توسط حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان با حضور دستگاه‌های نظارتی انجام شده که به دنبال آن هفت فقره برگ گزارش بازرسی و سه فقره صورتجلسه کشف کالای قاچاق تنظیم شده است.

محمدی صدر ادامه داد: ۴۱ فقره گشت مشترک با حضور همکاران دستگاه‌های نظارتی شامل اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های کیف و کفش، پوشاک و نوشت افزار صورت گرفت که طی آن ۴۰۲ واحد صنفی بازرسی شدند.

به گفته این مسئول، بازرسی نوبه‌ای توسط بازرسان و کارشناسان معاونت بازرسی و نظارت در قالب ۴۶ تیم و بازرسی از ۴۲۳ واحد صنفی و همچنین تشکیل ۲۰۵ فقره برگ گزارش بازرسی از دیگر اقدامات اداره کل صمت بود.

معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قزوین عنوان کرد: از همشهریان می‌خواهیم تا گزارشات و شکایات خود در زمینه تخلفات اقتصادی را از طریق سایت samt.۱۲۴.ir و یا با تلفن ۱۲۴ در میان گذاشته تا در اسرع وقت توسط کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت مورد رسیدگی قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.