سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، پاسخگوی مردم در سامانه ۱۱۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس روز شنبه ۲۸ مهرماه با حضور در سامانه سامد به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به پرسش‌های مردمی است.

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس روز شنبه ۲۸ مهرماه با حضور در سامانه سامد به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به پرسش‌های مردمی است و عموم شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با این سامانه به شماره تلفن ۱۱۱ تماس بگیرند.

 بنابراین گزارش، ارائه پرسش و پاسخ پیرامون نحوه تاسیس واحد‌های گردشگری، تسهیلات و موارد مربوط به اماکن تاریخی فرهنگی از جمله موضوعات قابل طرح در حیطه وظایف این اداره کل است که در کوتاه‌ترین زمان بررسی و نتیجه آن از طریق پیامک به اطلاع افراد تماس گیرنده، خواهد رسید.

سامانه سامد، به شماره تلفن ۱۱۱، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت است. این برنامه در اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد - تبیین اهداف دولت - تحقق مصادیق حقوق شهروندی و برای استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی؛ عملیاتی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.