سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید سطح تفکر در جامعه ارتقا پیدا کند

یک نقاش گفت: مدیران فرهنگی جامعه بیایند در میدان و اگر می خواهند قدردان خون شهدا باشند باید سطح تفکر در جامعه را ارتقا دهند.

عبدالحمید قدیریان نقاش هنرمند در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر در خصوص جهاد تبیین گفت: ما خودمان هنوز به تبیین نرسیده ایم چرا که ما امروز با احساسات به موضوعات برخورد می کنیم،تمامی ما یک وجه اشتراک داریم و آن این است که تمامی ما فطرت ثابتی داریم.

وی  تصریح کرد: امروز تا حرف از تبیین میزنیم سریعا واکنش به تبیین های اقتصادی،سیاسی و غیره فکر می کنیم ما امروز به تبیین تفکر، نمی اندیشیم امروز باید در جامعه، تبین تفکر، رشد و افزایش یابد و یکی از علل اینکه دانشجویان سراسر جهان بخصوص در اروپا به حرکت در آمده اند این است که به تبین رسیده اند.

قدیریان اضافه کرد:مدیران فرهنگی جامعه بیایند در میدان و اگر می خواهند قدردان خون شهدا باشند باید سطح تفکر در جامعه را ارتقا دهند،ایت الله بهجت با یک سخنرانی انسان را متحول و اسمانی می کند ما نیازمند این مورد افراد در جامعه و جهان می باشیم زمانی مردم حضور خدا را احساس می کنند که  که جامعه از سطح زمین جدا و آسمانی شود.

 وی گفت:زمان انقلاب و دفاع مقدس که همچنان مردم از آن تعریف و یاد می کنند به خاطر اینکه خدا در میان جامعه و مردم حضور داشت و حس می شد و به باور قلبی حضور خدا شده بودیم و این موضوع یکی از نکات کلیدی است که می توان در فیلم ها و مباحث فرهنگی به آن پرداخت.

 خبرنگار:رضا زارع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.