سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محقق شدن ارتقاء کیفیت کالا با ارتقاء استاندارد

نماینده ولی فقیه در استان: اگر بخواهیم با دنیا رقابت کنیم باید جایگاه نظام استاندارد را در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای ارتقاء دهیم.

امام جمعه اراک در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد استان به ظرفیت‌های خوب استاندارد در پیشگیری بسیاری از تخلفات اشاره کرد و گفت: اداره استاندارد می‌تواند در ارتقاء بهره وری نقش داشته باشد.
او افزود: مسئله استاندارد یک حقوق شخصی نیست بلکه یک حقوق عمومی، ملی و بین المللی و حق همه مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: استاندارد یک مسئله جدی است که باید به آن توجه خاص شود و اگر بخواهیم با دنیا رقابت کنیم بایستی همه استاندارد‌های بین المللی در همه زمینه‌ها رعایت و جایگاه نظام استاندارد را در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای ارتقاء دهیم.
امام جمعه اراک گفت: مسئله استاندارد باید در همه زمینه‌ها اعم از احداث جاده، ساختمان سازی، صنایع، مراکز درمانی و بهداشتی، امنیت غذایی رعایت شود چرا که در غیر این صورت تبعاتی را در پی خواهد داشت.
مدیرکل استاندارد استان هم به فرابخشی بودن و بحث حاکمیت استاندارد اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که این اداره کل به آن توجه دارد بحث کیفیت کالا‌های وارداتی و تولیدی داخل است.
میرنظامی افزود: یکی از موضوعاتی که در این اداره به دنبال آن هستیم اصلاح الگوی مصرف است که در این خصوص مشکلاتی وجود دارد که با رعایت استاندارد‌ها مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.