سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب تحصیل بیش از پنج هزار نفر دانشجو در دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: امسال این دانشگاه انتخاب بیش از پنج هزار نفر برای تحصیل بوده و تاکنون با رشد ۳۳ درصدی در پذیرش مواجه بوده ایم.

ابوالفضل توسلی گفت: افزایش پذیرش و رشد ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی نشانه اعتماد مردمی به دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان بوده بگونه‌ای که امسال این دانشگاه انتخاب بیش از پنج هزار نفر برای تحصیل است.

وی بیان کرد: پذیرفته شدگان کارشناسی با آزمون و با سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز ۲۵ مهرماه تا هفتم آبان ماه جاری فرصت ثبت‌نام داشته، در این راستا مراکز ۱۰گانه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان حتی در روز‌های تعطیل، با تمام توان آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به پذیرفته شدگان هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: آمار افزایش ۳۳ درصدی قبولی در دانشگاه پیام نور بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور با یک نظام آموزشی مدرن که از نوع آموزش حضوری، مجازی و ترکیبی است.

وی تاکید کرد: شهریه کم و انتقال آسان به محل زندگی و کار، انتخاب محل امتحان آزمون پایان ترم با نظر دانشجو در شهر مورد درخواست، برگزاری دوره‌های کارآفرینی و مهارت افزایی و اعطای وام تحصیلی از دیگر محاسن و مزایای تحصیل در این دانشگاه است.

توسلی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اقدام به توسعه تحصیلات تکمیلی در مراکز ۱۰گانه دانشگاه را در دستور کار دارد، گفت: تمامی پذیرفته شدگان باید تا هفتم آبان ماه جاری جهت پذیرش غیر حضوری به سیستم مراجعه و پس از فرایند پذیرش و ثبت نام غیرحضوری نهایتا تا ۱۲ آبان ماه جاری ۱۲ جهت تشکیل پرونده فیزیکی به مرکز مورد نظر مراجعه کند.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور امکان ادامه تحصیل را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده؛ چرا که این دانشگاه با شیوه آموزش باز و ترکیبی توانسته توسعه عدالت آموزشی که منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب است را در شهر‌های مرزی و با فاصله زیاد از مرکز نهادینه کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.