سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ شرکت هواپیمایی لغو پرواز‌ها به اراضی اشغالی را تمدید کردند

یک شرکت آمریکایی و یک شرکت مجارستانی به دلیل تنش‌افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه، لغو پرواز‌های خود به اراضی اشغالی را تمدید کردند.

شرکت هواپیمایی آمریکایی دلتا امروز چهارشنبه اعلام کرد که تا پایان مارس ۲۰۲۵ هیچ پروازی به اراضی اشغالی نخواهد داشت. در همین راستا شرکت مجارستانی ویز ایر نیز لغو تمامی پرواز‌های خود به رژیم اسرائیل را تا اواسط ژانویه ۲۰۲۵ تمدید کرد.

براساس گزارش المیادین، این مرحله یکی از طولانی‌ترین لغو اعلام شده تا به امروز است. از سویی دیگر رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که شرکت ویز ایر با بیش از ۱۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست که بلیت خریداری کرده بودند تماس گرفته و از لغو تمامی پرواز‌ها به آنها اطلاع داده است.

ویز ایر بزرگترین شرکت هواپیمایی خارجی است که در اراضی اشغالی فعالیت می‌کند. بدین ترتیب این شرکت در هفته حدود ۲۰۰ پرواز را به بیش از ۲۰ مقصد لغو می‌کند. در این زمینه، شرکت هواپیمایی لهستانی LOT تمامی پرواز‌های خود را تا اول نوامبر آینده به تعویق انداخت.

روزنامه صهیونیستی  گلوبوس گزارش داد که شرکت هواپیمایی یونانی Bluebird Airways  که بخشی از آن متعلق به صهیوینست هاست و از شروع قریب الوقوع پرواز‌های خود خبر داده بود، برای از سرگیری پرواز‌های خود به اراضی اشغالی با مشکل مواجه شده است.

این در حالی است که چندین شرکت هواپیمایی با توجه به ادامه جنگ و تشدید تنش‌افروزی‌های رژیم تروریستی اسرائیل برای منطقه، پرواز‌های خود به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را لغو کرده اند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.