سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی زنجان هشدار سطح زرد صادر کرد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به پیش بینی کاهش محسوس دما تا کمتر از صفر درجه، هشدار سطح زرد هواشناسی برای کشاورزان صادر شد.

حسین سلطانی گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری، در شهرستان طارم کاملا ابری است و این شرایط در کوهای طارم می تواند به صورت مقطعی با مه گرفتگی همراه شود.

وی با بیان اینکه این شرایط بعدازظهر با وزش باد همراه می شود، اظهار داشت: از فردا /پنجشنبه/ سرعت وزش باد در استان افزایش می یابد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می رسد که این وضعیت تا اوایل هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت.

سلطانی یادآور شد: همچنین طی روزهای پیش رو به خصوص در نوبت بعداز ظهرها بارشهای پراکنده و رگباری و وقوع رعد و برق محتمل است.

وی با بیان اینکه تا روز شنبه هفته آینده تغییرات دمایی در استان محسوس نخواهد بود و در برخی ساعات و مناطق با افزایش نسبی مواجه خواهد شد، افزود: از روز یکشنبه هفته آینده به تدریج دما در مناطق مختلف استان به طور محسوسی کاهش یافته است و تا اواسط هفته هوای سردی مستقر می شود.

سلطانی ادامه داد: انتظار می رود در مناطق سردسیر استان حداقل دما به کمتر از صفر درجه برسد بر همین اساس کشاورزان باید آمادگی لازم را برای اقدامات حفاظتی در مزارع و باغها برای حفاظت محصولات از سرمازدگی داشته باشند.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۱ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.