سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت دانش آموزان کمیته‌امدادی در کنکور امسال

مدیر خدمات تحصیلی کمیته امداد گفت: ما بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش داریم که در کنکور امسال ۸ دانش‌آموز در رتبه زیر ۱۰۰ پذیرفته شده اند.

حجت الاسلام امیرعلی فضلی، مدیر خدمات تحصیلی کمیته امداد گفت: در بخش فعالیت‌های تحصیلی، تقویت توانمندی‌های آموزشی دانش‌آموزان مدنظر ما بود تا امکانات آموزشی را رشد دهیم و بستر تلاش‌کردن دانش‌آموزان طوری باشد که عدالت آموزشی را محقق کرده باشیم. 

وی ادامه داد: به‌واسطه همین کمک‌ها دانش‌آموزان ابزار، بستر و شرایط تلاش‌کردن و تحصیل پیدا می‌کنند و اگر ترک تحصیل‌کرده یا بازمانده از تحصیل باشند ما آنها را به فضای تحصیل برمی‌گردانیم، امکانات و فضا را برای آنها آماده می‌کنیم تا در مدارس تیزهوشان حضور پیدا کنند.
 
 مدیر خدمات تحصیلی کمیته امداد عنوان کرد: جایی هم در بخش کنکور به دانش‌آموزان کمک می‌کنیم تا بتوانند در آزمون‌ها به‌درستی حضور پیدا کنند، نگاه ما این است که در شرایط مختلف، خدمات درسی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم تا برای رقابت با دیگران هیچ مشکلی نداشته باشند و تنها تلاش آنها موفقیتشان را تضمین کند.

وی افزود: ما در کنکور امسال ۸ دانش‌آموز رتبه زیر ۱۰۰، ۱۲۹ نفر رتبه زیر هزار و حداقل هزار نفر پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان و بیش از ۵۰ نفر در رشته پزشکی و دندانپزشکی پذیرفته شده را داریم.

حجت‌الاسلام فضلی خاطرنشان کرد: در ورودی امسال مدارس تیزهوشان ما ۴۷۵ نفر پذیرفته شده داشتیم که وارد این مدارس شده‌اند، این بچه‌ها سطح توانمندی علمی کار خود را بالا می‌برند و امیدواریم خود و خانواده‌اش را از مسیر فقر خارج کنند.

مدیر خدمات تحصیلی کمیته امداد ادامه داد: ما بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش داریم که سالانه به آنها در مقاطع خدمات و پایه‌های تحصیلی مختلف خدمات می‌دهیم و تلاش می‌کنیم در پایه‌های تحصیلی خدمات ویژه تحصیلی را داشته باشیم و هیچ پایه‌ای وجود نداشته باشد که از خدمات ما محروم باشد.

منبع: فارس

برچسب ها: کنکور ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.