سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سه برابری آثار همایش کتاب سال بانوان/ ارسال ۸۶۶ اثر

معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) گفت: تعداد آثار رسیده به چهارمین همایش کتاب سال بانوان نسبت به دوره قبل سه برابر افزایش یافته است.

صدیقه شاکری گفت: در مجموع ۸۶۶ اثر پژوهشی به دبیرخانه چهارمین همایش کتاب سال بانوان ارسال شده که از این تعداد ۸۳۵ اثر مورد ارزیابی قرار گرفت و ۳۱ اثر به دلیل نداشتن شرایط همایش مردود شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) افزود: همایش کتاب سال بانوان در سه بخش کتاب، رساله سطح چهار و دکتری و مقاله برگزار می‌شود که در بخش نخست ۳۸۱ کتاب به صورت فیزیکی و ۱۰ کتاب به صورت مجازی، در بخش دوم ۵۵ رساله به صورت مجازی و ۳ رساله به صورت فیزیکی و در بخش سوم ۳۸۶ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است.

به گفته شاکری، تعداد آثار ارسال شده به چهارمین همایش کتاب سال بانوان نسبت به دوره سوم حدود سه برابر افزایش داشته و آثار ارسال شده از نظر کیفی هم رشد قابل قبولی دارد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا (س)از برگزاری کارگاه آموزش تبدیل پایان نامه به کتاب خبر داد و افزود: این اقدام برای تشویق پژوهشگران و طلاب سطوح سه و چهار برای نگارش کتاب انجام شده است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) افزود: تاکنون سه پیش نشست برای همایش کتاب سال بانوان برگزار شده است.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره همایش کتاب سال بانوان ۶ آذرماه با حضور شخصیت‌ها و مسئولان نهاد‌های حوزوی در جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

برچسب ها: کتاب سال ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.