سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۴.۹ درصدی مصدومان ناشی از حوادث کار در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست امسال، آمار مصدومان ناشی از کار به میزان ۴.۹ درصد کاهش یافته است.

حمیدرضا نظیفی اظهار کرد: طی ۶ ماه گذشته، چهار هزار و  ۸۷۷ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت از مجموع مراجعان نزاع به پزشکی قانونی استان، هزار و  ۳۹۵ نفر زن و سه هزار ۴۸۲ نفر مرد بوده‌اند.

نظیفی با بیان اینکه در نیمه سال آمار مصدومان حوادث کار ۱۸۵ نفر بود، بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۱۷۶ مصدوم حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۳ زن و ۱۶۳ مرد بوده‌اند و نسبت به مدت مشابه پارسال ۴.۹ درصد کاهش را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه طی ۶ ماه نخست پارسال ۱۰ فوتی ناشی از حوادث کار گزارش شد، بیان داشت: در نیمه نخست سال جاری نیز ۱۰ نفر در حوادث کار فوت شدند.

نظیفی با بیان اینکه در این مدت دو هزار و ۶۲۹ نفر به دلیل صدمات ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: این تعداد سال گذشته دو هزار و ۷۶۴ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد. 

نظیفی گفت: در این مدت از مجموع مصدومان ناشی از حوادث رانندگی ۷۶۷ زن و ۱۷۶۲ مرد به پزشک قانونی مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پارسال ۲۰۰ نفر به دلیل حوادث رانندگی فوت شدند، ادامه داد: امسال با کاهش ۲۰.۵ درصدی این تعداد به ۱۵۹ نفر رسید که ۱۳۱ نفر مرد و ۲۸ نفر زن گزارش شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.