سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رخ‌نمایی از کابوس صهیونیسم!

حضور سردار قاآنی در مراسم بدرقه پیکر سردار شهید نیلفروشان به تمام شایعات و دروغ‌های رسانه‌های معاند پایان داد.

مراسم تشییع باشکوه شهید عباس نیلفروشان روز گذشته درحالی برگزار شد که حضور یک چهره در این مراسم، رنگ و بو و معنای ویژه‌ای به آن بخشیده بود. سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی ویژه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز در حالی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان شرکت کرد که در هفته‌های اخیر، شایعات بی‌شماری درباره سرنوشت او پس از شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله در فضای شبه‌رسانه‌ای خارج از کشور به وجود آمده بود.

شبه‌رسانه‌های صهیونیستی فارسی زبان نظیر اینترنشنال، به عنوان یکی از مهم‌ترین بازو‌های عملیات روانی تل‌آویو علیه ایران و محور مقاومت، مدتی است با هدف تخریب روحیه و وجهه نیرو‌های مقاومت، شایعاتی عجیب و گاه مطایبه‌آلود درباره سردار قاآنی مطرح می‌کنند. این شبه‌رسانه‌ها در ادامه خط خبری و تحلیلی دادن منابع اسرائیلی، با غبارآلود کردن فضا، انواع و اقسام شایعات را درباره سردار قاآنی مطرح کردند. این شبه‌رسانه‌ها پس از این‌که دروغ‌شان درباره شهادت سردار قاآنی برملا شد، شروع به تولید و انتشار وسیع طیف گسترده‌ای از اباطیل درباره سرنوشت فرمانده نیروی قدس سپاه در ایران کردند.

 یکی از این ادعا‌های عجیب درباره بازداشت و بازجویی ازسردار قاآنی وهمچنین حمله قلبی او در حین این بازجویی‌ها بود! شیزوفرنی صهیونیست‌ها و اذناب رسانه‌ای‌شان درلندن درباره سردار قاآنی، چند هدف رادنبال می‌کرد. یکی از مهم‌ترین اهداف فاشیست‌های صهیونیست از تولید این دروغ‌های گوبلزی، نشان دادن شمولیت و اشراف اطلاعاتی خود درباره اجزای معادله جنگ منطقه از جمله آمد و شد رهبران مقاومت بود.

صهیونیست‌ها پس از غائله جنایت‌آمیز پیجر‌ها و ترور شهید نصرالله و شهید نیلفروشان، مقاومت را عملا محاط در دستان خود می‌دیدند و تصور می‌کردند کار برای رزمندگان اسلام پایان یافته و می‌توانند به آسانی، اراده خود را در قالب «نظم نوین» بر کل خاورمیانه تحمیل کنند. در واقع تولید شایعات شاخدار درباره سردار قاآنی در ادامه مستی به جای مانده از نخوت غائله پیجر‌ها بود. انتشار شایعات منتشره درباره سردار قاآنی، یک کارکرد دیگر نیز برای صهیونیست‌ها و سربازان رسانه‌ای آنها، ناظر بر تولید ناامیدی و ناامنی روانی در میان بدنه نیرو‌های مقاومت داشت. اما سومین هدف تل‌آویو و بازوی رسانه‌ای آن در لندن از بابت تولید عامدانه شایعات حول فرمانده نیروی قدس سپاه، تلاش برای دسترسی به اطلاعات واقعی، از طریق واکنش مسئولان امر در داخل ایران به شایعات بود. البته مسئولان امر با مبهم باقی گذاشتن سرنوشت سردار قاآنی، حربه مزبور صهیونیست‌ها را نقش برآب کردند. 

البته ذکر این نکته نیز لازم است که بخش مهمی از دروغ پراکنی رسانه‌های متصل به صهیونیست ها، در واقع از ترس آنها از اقدامات پنهانی سردار قاآنی علیه منافع اسرائیل، در دوره‌ای که همگان نسبت به سرنوشت او اظهار بی اطلاعی می کردند، ناشی می شد. حضور دیروز سردار قاآنی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان، باطل کننده بازی رسانه‌ای صهیونیست‌ها بود و بار دیگر بی‌اعتباری اخبار شبه‌رسانه‌های متصل به محافل صهیونیستی نظیر اینترنشنال را نشان داد. حضور روز گذشته سردار قاآنی در مراسم شهید نیلفروشان بی‌تردید صهیونیست‌ها را منفعل و جبهه مقاومت و دوستدارانش را در ادامه راه راسخ‌تر کرد.

منبع: روزنامه جام جم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
خدا را شکر بخدا خیلی از سلامتی ایشان خوشحال شدم
مرتضی - همدان
۱۰:۲۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
اینقده نیاز نیست در ملا عام ظاهر بشه باور کنید این سگیونیسم کثیف به طمع ترورش می افته
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
الان رسانه لندنی و لوسانجلیسی که با پولها و مدیریت
صهیونیست ها اداره میشه
از خجالت اب میشوند
عده کمی که دنبال کنتدگان انها هستند را از دست بدهند
خداشناس
۱۰:۰۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
خداوند سلامت بدارت از دسیسه های شیطانی سردار .
مقصود نصیرزاده
۰۹:۳۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
رخ‌نمایی از کابوس اقتصاد مردم
شاهرخ
۰۹:۳۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
گاها این طیف اخبار برای وادار کردن حضور او در دید است تا بتوانند بعد از حضور رصد اطلاعاتی کنند