سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در قالب تفاهم نامه‌های متعدد

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای اصفهان گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در قالب تفاهم نامه‌های متعدد به اقشار مختلف خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای اصفهان گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای در قالب تفاهمنامه‌های متعدد به دانش‌آموختگان، سربازان، زندانیان، زنان سرپرست خانوار، روستاییان و دیگر اقشار خدمات آموزشی ارائه می‌کنند.


محمدرضا مصلحی با اشاره به اینکه اجرای ۲ طرح موفق «آموزش‌های دوگانه» و «مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی» برای جوانان جویای کار در اولویت برنامه‌های این مرکز در استان قرار دارد افزود: ترویج آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی کار ماهر، یک نیاز ضروری برای رفع بیکاری و مشکل اشتغال در استان است.


وی با اشاره به تاثیر اجرای الگو‌های همگام با فناوری روز دنیا در جذب مخاطب بر اهمیت آموزش نقش هوش مصنوعی در مشاغل آینده به‌ویژه حوزه مهارت تاکید کرد.


مصلحی با اشاره به تدوین سند ملی هوش مصنوعی در حوزه آموزش‌های مهارتی گفت: این سند بر مبنای تطابق آموزش‌ها با فناوری روز دنیا و فاصله گرفتن از آموزش‌های صرف سنتی اجرا می‌شود.


وی با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزی زیربنای توسعه، کیفیت و پیشرفت کشور است، گفت: آموزش‌های فنی وحرفه‌ای سرزمین فرصت‌هاست و مراکز ارائه دهنده مهارت‌ها به‌عنوان یک سفیر مهارتی، مبلغ فرهنگ مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی در استان هستند.



مدیرکل فنی وحرفه‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ آموزشگاه آزاد و غیر دولتی دارای مجوز از مرکز فنی و حرفه‌ای در استان فعالیت دارد.


مصلحی افزود: همچنین حدود ۶۴۰ کارگاه فنی و حرفه‌ای در رشته‌های فنی، خدماتی و کشاورزی، آموزش‌های تخصصی را در بخش دولتی به هنرجویان ارایه می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.