سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرماندهان سپاه با استاندار آذربایجان شرقی

جمعی از فرماندهان سپاه عاشورا با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه عاشورا با بیان اینکه خدا را شاکریم که توفیق خدمت به مردم ولایتمدار استان را نصیب ما کرده است گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا به مشکلات مردم رسیدگی شود و مهمترین مسئله در این میان رضایت مردم است.

سرمست افزود: حضور دولت آقای پزشکیان فرصتی مضاعف برای استان است و در شرایط تاریخی امروز ظرفیت عظیمی است تا عقب افتادگی‌های استان رفع شود و اگر بتوانیم در فضای همدلی استان را به پیشرفت برسانیم سرمایه اجتماعی نظام اسلامی ما افزایش پیدا خواهد کرد.

 وی با تاکید بر اینکه کشور ما به سازندگی، توسعه، رفاه و همدلی نیاز دارد و برای تحقق این موضوعات باید در کنار هم باشیم و با وفاق بیشتر حرکت کنیم تا مشکلات را حل کنیم اظهار داشت: من چشم انداز آینده کشور را روشن می‌دانم و فضای لازم در استان برای کار جهادی پیشاپیش آماده است و امید دارم با کمک شما عزیزان در این نهاد انقلابی دنیا و آخرتمان را آباد کنیم و خدمت ارزشمندی به مردم استان داشته باشیم.

 حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تبریک انتصاب آقای سرمست به سمت استانداری آذربایجان شرقی گفت: با تمام وجود برای کمک به دولت جمهوری اسلامی ایران قدم بر می‌داریم تا رسالت خودمان را نسبت به انقلاب اسلامی و شهدا انجام دهیم.

سردار عباس قلیزاده فرمانده سپاه عاشورا نیز با آرزوی موفقیت استاندار آذربایجان شرقی در خدمت به مردم ولایتمدار استان گفت: آمادگی لازم برای خدمت به دولت محترم وفاق ملی را داریم و در کنار شما برای پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بر می‌داریم و امید است با حمایت‌های ریاست محترم جمهور و شما نواقص استان رفع شود و با هماهنگی و همدلی با ادای دین به ملت عزیزمان خدمت کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.