سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانبخش: نشان دادیم اختلاف زیادی بین ایران و قطر وجود دارد

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در بازی امشب نشان دادیم اختلاف زیادی بین ما و قطر وجود دارد.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان  پس از پیروزی پرگل برابر تیم ملی قطر  اظهار  کرد: موقعی که این شانس را داشتیم تا محل میزبانی از قطر را انتخاب کنیم، با سردار آزمون، سعید عزت اللهی  و بازیکنان  که در امارات بازی می‌کنند، مشورت کردیم و آنها هم گفتند که دبی می‌تواند آپشن خوبی برای میزبانی باشد.

او ادامه داد:‌ می‌دانستیم هواداران ایرانی از ما حمایت می‌کنند و خدا را شکر امروز استادیوم برای ما مثل مسابقات خانگی بود. از همه ایرانیانی که آمدند و حمایت کردند، تشکر می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران  افزود: به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی از باشگاه شباب الاهلی تشکر می‌کنیم، چون واقعا امکانات خیلی مناسبی دراختیارمان گذاشتند و بازیکنان هم ترکاندند.

جهانبخش درباره نمایش هجومی تیم ایران مقابل قطر گفت: بازی می‌توانست با ۶-۵ گل برای ما همراه باشد. می‌توانستم یک پاس گل هم به سردار بدهم تا هت‌تریک کند. فکر می‌کنم در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و بازیکنان فوق‌العاده کار کردند و اختلاف را نشان دادند.

او تصریح کرد:  هنوز زود است درباره صعود قطعی به جام جهانی صحبت کنیم، اما مسیرمان هموارتر شده است. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. ازبکستان با ما هم‌امتیاز است و قطر، امارات، قرقیزستان و حتی کره شمالی بازی‌های خوبی انجام می‌دهند، اما مسیر هموارتر شده و ان‌شاالله از نظر امکانات شرایطی فراهم شود تا عملکرد بهتری ارائه کنیم. امروز این تیم نشان داد می‌تواند کار‌های بزرگی انجام بدهد.

جهانبخش بیان کرد:  هنوز که با بازیکنان صحبت می‌کنیم، یک مقدار حسرت جام ملت‌ها برای ما باقی مانده و متاسفانه به جام نرسیدیم، اما نمی‌شود به گذشته برگشت. امروز نشان دادیم اختلاف زیادی بین ما و قطر وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.