سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه‌نویی: آسیا از بازی امشب ایران و قطر لذت برد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی امشب ایران مقابل قطر یکی از بازی‌های خوب گروه بود و آسیا از این فوتبال لذت برد.

 

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از پیروزی  مقابل قطر در نشست خبری اظهار کرد: از همه همکارانم، بازیکنان و تیم پشتیبانی تشکر می‌کنم. این برد را به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم؛ چه آنهایی که از تلویزیون نگاه کردند چه افرادی که در ورزشگاه بودند و دقایقی که عقب بودیم هم تشویق کردند و باعث شدند تیم بازگردد.

او افزود: امروز یکی از روز‌های خوب ما بود و ۴ گل زدیم و چندین موقعیت گلزنی هم ایجاد کردیم. در مجموع بازی بسیار خوبی بود. قطر فوتبال بازی کرد، به آنها هم تبریک می‌گویم. یکی از بازی‌های خوب گروه بود و آسیا از این فوتبال لذت برد. در جام ملت‌ها هم که باختیم آن روز هم کم شانس و هم بدشانس بودیم. یک توپ آمد و سه گل خوردیم و کلی موقعیت خلق کردیم ساختار دفاعی ما به جز یکی، ۲ مورد بی نقص بازی کرد و زمانی که باید تله گذاری می‌کردیم انجام دادیم و انتقال مان سریع‌تر بود.

قلعه نویی گفت:  به همه تبریک می‌گویم، کمترین نقش را من قلعه نویی داشتم. تاج رئیس فدراسیون، هیئت رئیسه و دبیرکل زحمت می‌کشند و این برد به ما خیلی کمک می‌کند. همه در شرایط سخت فوتبال کمک می‌کنند تا فوتبال ایران راهش را پیدا کند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد:  تا یکی، ۲ روز می‌توانیم شادی کنیم و بعد به فکر بازی با کره شمالی و قرقیزستان باشیم. امیدوارم با بازی‌ها و نتایج خوب دل ملت ایران را شاد کنیم. بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم نمی‌توانند یکنواخت بازی کنند و برخی به جای اینکه کمک کنند، به جای کمک تبر برداشتند و ما را زدند و این جای نگرانی است.

او ادامه داد: به قول استاد جلالی شاید گاهی شرایط خوب نباشد و چه کسانی باید به ما کمک کنند. پیشکسوتان مثل بهتاش فریبا، رجبی، محصص، چراغپور که در شرایط سخت ما را راهنمایی کردند. اصغر شرفی که در مراسم مهاجرانی او را دیدم و چند دقیقه صحبت کردیم و گفت به حرف‌ها توجه نکن و راهت را ادامه بده. حسن روشن هم انتقاد می‌کند، اما  خیلی جا‌ها راهنمایی می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: من از همه پیشکسوتانی که دلشان با مردم ایران است و برای فوتبال دلشان می‌سوزد، تشکر کنم، اما خیلی‌ها به دنبال حب و بغض و زدن هستند، دنبال تسویه حساب، از صدا و سیما بگیر تا موارد دیگر. نمی‌خواهم ورود کنم و تعجبم از آقای جبلی رئیس صداو سیما است. بله ایراد داشتیم، اما ایراد‌ها را با انتقاد سازنده بیان کنند نه با زدن!  

او ادامه داد: در نهایت خوشحالم که سه امتیاز را با یک بازی خوب گرفتیم و سه امتیاز هم امارات هم نگرفت و سه امتیاز هم قطر که ۹ امتیاز در نهایت برای ما شد و ان شالله صعودمان را زودتر قطعی کنیم. این بازی دیگر فراموش شد و بعد از فیفا‌دی بعدی که نزدیک است تا سه ماه دیگر بازی نداریم.

سرمربی تیم ملی درباره تصمیم‌های خوب فنی و نگرانی در مورد عدم گلزنی مهاجمان در بازی‌های قبلی گفت: از باشگاه شباب الاهلی تشکر کنم، از هواداران خوب مان تشکر کنم حتی در دقایق دیگر عقب بود تشویق کردند شاید اگر جایی دیگر بود به جای کمک برای بازگشت تیم، طور دیگری رفتار می‌کردند! یک مطلبی هم بگویم وقتی زمینی صاف و باکیفیت داشته باشیم عیار تیم ملی فوتبال ما مشخص می‌شود سرعتی بازی می‌کنیم، اما در زمینی مثل فولادشهر نمی‌شد بازی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.