سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین میزبان سومین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: این استان میزبان سومین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی ایثار و شهادت کشور با حضور ۱۱ استان کشور است.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین در نشست خبری گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر جشنواره ملی هنر‌های تجسمی ایثار و شهادت چهار استان معین برای میزبانی از این جشنواره در نظر گرفته شده که استان قزوین میزبان منطقه یک کشور است.

وی بیان کرد: این جشنواره با چند محوریت از جمله ایثار و شهدا، عفاف و حجاب، شهدای امنیت، بانوان عاشورایی، فرهنگ عاشورایی و فرزندان کودکان شهدا برگزار می‌شود که در آن آثار دریافتی در سه بخش دانش آموزان، بزرگسالان و خانواده ایثارگران داوری خواهد شد.

اسمعیلی بیان کرد: دانش آموزان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های خوشنویسی، عکاسی و نقاشی به دبیرخانه ارسال کنند و بزرگسالان نیز علاوه بر این بخش‌ها در رشته‌های کاریکاتور، مجسمه سازی و گرافیک می‌توانند آثار تولیدی داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین تاکید کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آبان ماه امسال بوده و نتایج نهایی آن ۱۵ آذرماه در اختتامیه جشنواره ملی ایثار داوری می‌شود.

وی عنوان کرد: از تمام مسئولان و اصحاب رسانه درخواست می‌شود تا از تمام ظرفیت‌های خود در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده کنند.

در این مراسم از فرشید جهان‌فر به عنوان هنرمند شاخص حوزه ایثار تجلیل شده و پوستر سومین نمایشگاه و جشنواره ملی هنر‌های تجسمی ایثار نیز رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.