سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ارسال اثر به نخستین جایزه پژوهش سال تئاتر ایران

دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنر‌های نمایشی، مهلت ارسال اثر به نخستین دوره جایزه پژوهش سال تئاتر ایران را تا ۱۰ آبان‌ماه تمدید کرد.

 مهلت ارسال اثر به نخستین دوره جایزه پژوهش سال تئاتر ایران تا ۱۰ آبان‌ماه تمدید شد.

این فراخوان شامل بخش‌های کتاب‌های تألیفی پژوهشی، مقالات علمی و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکتری می‌شود که در بازه زمانی فروردین‌ماه ۱۴۰۰ تا پایان اسفندماه ۱۴۰۲ منتشر و یا ارائه‌شده باشند.

همچنین محور‌های موضوعی این جایزه شامل: تاریخ معاصر تئاتر ایران، مدیریت در تئاتر ایران، مخاطب‌شناسی در تئاتر ایران، جشنواره‌های تئاتری و سیاست‌گذاری‌های فرهنگی در ایران، چهره‌های ماندگار تئاتر ایران، تئاتر و جامعه در ایران، نسبت میان‌رشته‌ای تئاتر و سایر رشته‌ها در ایران، آینده‌پژوهی تئاتر ایران و تولید تئاتر در ایران و نسبت آن با مقوله‌ی اقتصاد هنر، نمایشنامه‌نویسی در ایران و نمایش‌های آیینی و سنتی ایران است.  

اساتید، پژوهشگران، نویسندگان و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند تا ۱۰ آبان ماه سال جاری آثار خود را از طریق سایت دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنر‌های نمایشی به آدرس namayeshpub.theater.ir ثبت و ارسال کنید.

نخستین جایزه پژوهش سال تئاتر ایران به همت اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باهدف شناسایی، تقویت و معرفی پژوهش‌های مرتبط با هنر تئاتر هم‌زمان با هفته پژوهش در نیمه دوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.