سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ترافیک بلوار طالقانی در یزد

فرمانده انتظامی یزد، با اشاره به بار ترافیکی سنگین در بلوار طالقانی واقع در هسته مرکزی شهر، جابجایی مطب‌های پزشکان در این خیابان برای کاهش بار ترافیکی را خواستار شد.

سردار عباسعلی بهدانی‌فر فرمانده انتظامی یزد در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید پلیس راهور استان با اشاره به  ترافیک سنگین در بلوار طالقانی واقع در هسته مرکزی شهر، جابجایی مطب‌های پزشکان در این خیابان برای کاهش بار ترافیکی را خواستار شد.

وی در مراسم تکریم سرهنگ مهدی زارع رییس پیشین و معارفه سرهنگ عزیزالله دستوار رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد، افزود: ترافیک از مشکلات روزمره شهروندان است، باید بتوانیم ترافیک شهر را به حداقل برسانیم تا مردم در پشت چراغ قرمز و ترافیک شهر معطل نشوند و با هنجارشکنان هم برخورد کنیم.

سردار عباسعلی بهدانی‌فر تاکید کرد: با وجود آنکه برخی میادین به چهار راه تبدیل شده، اما همچنان در برخی معابر شهری با ترافیک روبرو هستیم مثل میدان اطلسی که با وجود تبدیل از میدان به چهار راه همچنان شهروندان از ترافیک این معبر گله دارند. سردار بهدانی فرد یادآور شد: یزدی‌ها مثل تهرانی‌ها عادت ترافیک سنگین ندارند.

وی در ادامه از عوامل پلیس راهور و بویژه رییس جدید این حوزه در استان خواست تعامل خوبی با رسانه‌ها برقرار کند و اقدامات حوزه تحت امر خود را به اطلاع شهروندان برساند و از متولیان این حوزه در استان هم همیشه مطالبه‌گر باشد.

فرمانده انتظامی یزد از ناکارایی برخی دوربین‌های ترافیک در شهر خبر داد و با بیان اینکه باید دوربین‌هایی که مشکل دارند اصلاح شوند تصریح کرد: باید به دنبال رفع نقاط حادثه خیز هم باشیم.

وی اعمال قانون را آخرین راهکار پلیس دانست و گفت: پلیس به دنبال برقراری نظم و برخورد محترمانه با مردم است و اعمال قانون، اولین راهکار پلیس نیست.

وی دوران مسئولیت سرهنگ زارع در پلیس راهور استان را دورانی مطلوب توصیف کرد و به رییس جدید این حوزه هم پیشنهاد داد: با ابتکارات جدید و طرح‌های نو نسبت به ساماندهی هر چه بیشتر ترافیک شهری و برقراری نظم بیشتر در معابر اقدام کند.

رییس پیشین پلیس راهور استان هم با ارائه گزارشی از ۴.۵ سال مسئولیت خود در این حوزه، از مجهز شدن ساختمان پلیس راهور به مانیتورینگ خبر داد و گفت: ۲۱ دوربین نظارتی در شهر بر اوضاع ترافیک نظارت دارند. سرهنگ مهدی زارع افزود: اگر اتفاقی باید میفتاده که نیفتاده قطعا کوتاهی من بوده و عذرخواهی می‌کنم. وی از تعامل خوب مردم با پلیس راهور خبر داد و ادامه داد: نتیجه این همدلی در سالجاری، کاهش تلفات رانندگی در سالجاری بود و شاهد کاهش ۲۸ درصدی تلفات معابر درون شهری و کاهش متوفیان به تعداد ۲۱ نفر بودیم.

رییس جدید پلیس راهور استان یزد هم در این مراسم گفت: امیدواریم اعتماد مردم به پلیس راهور را با خدمات صادقانه و جهادی پاسخ دهیم. سرهنگ عزیزالله دستوار افزود: باید الگو‌های خود را به گونه‌ای پیاده کنیم که به روز بوده و به نفع مردم و شهر باشد؛ ضمن آنکه همکاری همه دستگاه‌های متولی برای رفع مشکلات شهری ضروری است.

وی تعداد ارگان‌های درگیر با حوزه شهری و ترافیک را ۲۶ ارگان دانست که باید دست به دست هم دهند ونسبت به کاهش بار ترافیکی و افزایش نظم و انضباط در معابر شهری اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.