سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الحاق یک‌هزار و ۷۰۰ هکتار به محدوده شهر‌های استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر‌های این استان به‌منظور پیشبرد نهضت ملی مسکن الحاق شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این زمینها در مرحله تهیه طرح تفکیکی و اجرای آماده‌سازی قرار دارد و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار زمین نیز در مراحل مختلف فرایند الحاق قرار دارد.

علیرضا قاری قرآن افزود: بیش از ۲ هزار ۵۰۰ هکتار زمین نیز در استان تامین شده که برای ساخت بیش از ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی مناسب است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: افزون بر ۴۶۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند که تاکنون بیش از ۱۵۷ هزار نفر حائز شرایط فعال و ۱۳۰ هزار متقاضی تایید نهایی شدند.

قاری قرآن با اشاره به تامین ۱۳۷ سایت آماده‌سازی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار برای ۱۲۳ هزار واحد مسکن، اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی طراحی و اجرای این پروژه‌ها حدود ۲۳ درصد است.

او خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۵۲ هزار و ۱۰۰ واحد طرح در نهضت ملی مسکن در استان اصفهان تعریف شده و برای افزون بر ۴۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی قرارداد با سازندگان امضا شده است.

قاری قرآن ادامه داد: بیش از ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، قرارداد تسهیلات دارد و برای بیش از ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی نیز پروانه ساختمانی اخذ شده است.

وی گفت: بیش از ۱۷ هزار واحد در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در مرحله اجرای پی‌ریزی (فونداسیون) و بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ واحد در مرحله پایان اسکلت و سقف قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: ۷۷ مصوبه ویژه برای سرعت‌بخشی به اجرای نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ تاکنون در جلسه‌های کمیسیون ماده پنج استان اخذ شده است.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.