سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارعی:

حجم قساوت‌های رژیم صهیونیستی حاکی از شکست این رژیم است

کارشناس مسائل غرب آسیا درباره وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی نکاتی را بیان کرد.

سعدالله زارعی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی بیان کرد: حجم کشتارها و قساوت‌ها و بی‌منطقی‌هایی که اسرائیل در صحنه نظامی از خودش بروز میدهد وضعیتش را به وضوح بیان می‌کند. دولتی که ناگزیر می‌بیند خانه‌های مسکونی مردم را با بمب‌های قوی چند تنی ویران کند و می‌داند که چنین ویرانی چه تاثیر مخربی در افکار عمومی ملت‌ها علیه  آن دولت ایجاد می‌کند و چه نفرتی را برای همیشه در دل آن ملتی که مورد آسیب قرار گرفتند میکارد اما همچنان این چنین بمب‌ها را بر سر مردم میریزد کاملا نشانه استیصال و شکست این رژیم است.

وی ادامه داد: کسی هزینه‌های سنگین این چنینی را می‌پذیرد که شرایط را به ضرر خودش ارزیابی می‌کند؛ بنابراین اگر اسرائیل شرایط را به نفع خودش ارزیابی می‌کرد لازم نبود که تن به دادن این همه هزینه سنگین انسانی بدهد. ما در آمار می‌بینیم که مثلاً  ۴۲ هزار نفر از ساکنان غزه که حدود ۱۹ هزار نفر از آنها زنان و کودکان هستند به شهادت رسیدند که این آمار دست کم  برای چندین قرن در تاریخ باقی خواهد ماند و این برای چند صد سال به عنوان نقطه ضعف آن رژیم  تلقی میشود و هیچ کسی او را تحسین نخواهد کرد. بنابراین اینکه اسرائیل تن به یک چنین جنایات هولناکی میدهد بیان کننده بن بستی است که اسرائیل در آن گرفتار آمده است.

 زارعی درباره مدال فتح سردار حاجی زاده نیز بیان کرد: این اقدام تقدیرآمیزی بود که بعد از عملیات موفق سپاه پاسداران علیه رژیم جنایتکار اسرائیل به ایشان داده شد و ایشان همان طوری که در بیان رهبری هم آمده بود به نمایندگی از کلیه کسانی که  عملیات سنگین وعده صادق دو را انجام دادند و کسانی که مسیر انجام این را با ساخت موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک فراهم کردن بودند این مدال به ایشان داده شد؛ بنابراین رهبری در اینجا از همه این طیف خدمتگزار تقدیر کردند.

خبرنگار: فاطمه تورانلو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.